Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:17:15 GMT

اقدام به خودکشی همزمان دو دختر جوان در گرگان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۰۱۹

اقدام به خودکشی همزمان دو دختر جوان در گرگان

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از اقدام به خودکشی دو دختر جوان در گرگان خبرداد و گفت: هر دو دختر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لحظاتی قبل حدود ساعت ١۴ بعد از ظهر روز سه‌شنبه، دو دختران نوجوان با پریدن از روی پل عابر پیاده در خیابان ناهارخوران اقدام به خودکشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تردد زیاد خودروهای سواری در محور فوق، هنگام پریدن از روی پل, به‌صورت تصادفی با خودروی گشت نیروی انتظامی برخورد و از مرگ نجات یافتند.

حمیدی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده علت این اقدام به خودکشی مسائل و مشکلات خانوادگی بوده است.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: هردو نفر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اقدام به خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کیا عاشوری امروز ۲۷ اسفند در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و فرصت رسیدن به قرب حضرت حق بوده لذا سال جدید، همزمانی با ماه میهمانی خداست، شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز جامعه هستند، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران شد.

عاشوری با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی سبب شکوفایی استعدادها و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: ۸ سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد.

فرماندار رشت امنیت امروز کشور را نتیجه جانشفانی‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: همه ما مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جان بر کف اسلام در دوران دفاع مقدس به نوعی مقابل تمامی کشورهای جهان ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: این مهم بیانگر آن است که این جنگ غیرعادلانه و غیرمنصفانه بود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت سبب مانایی ما شد، اضافه کرد: هر کسی که توانست خط و مشی شهدا را در جامعه پیاده کند قطعاً آخرت خود را بیمه کرده است.

عاشوری با بیان اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا سراسر درس است، تصریح کرد: ما نیازمند تقویت ایثار و شهادت هستیم و قطعا برگزاری یادواره‌های شهدا و استفاده از راویان برای تبیین جانفشانی‌های شهدا برای نسل جوان راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • برپایی ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه همزمان با نوروز۱۴۰۳
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • حمله پهپادی به پالایشگاه نفت سیزران همزمان با انتخابات + جزئیات | توضیحات فرماندار
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا