Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "برخی از مشترکان برق پایتخت در تاریخ سه شنبه؛ ۷ بهمن ماه با خاموشی‌های احتمالی و پراکنده برق، مواجهه خواهند شد.

به گزارش ایمنا پیرو اعلام قبلی در خصوص بروز برخی محدودیت‌ها در تأمین انرژی مصرفی مورد نیاز سوخت نیروگاه‌های کشور، برنامه احتمالی خاموشی‌های امروز مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۷ در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس WWW.TBTB.IR و یا از طریق اپلیکیشن برق من از برنامه خاموشی‌های احتمالی مطلع شوند.

این شرکت ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکان، اطمینان می‌دهد تمامی خانواده شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچون سایر تلاشگران صنعت برق کشور، با تمام توان در تلاشند تا کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات به هموطنان رخ ندهد. هم چنین این شرکت امیدوار است همچون گذشته با همراهی مردم عزیز و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق و گاز، نیاز به اعمال خاموشی وجود نداشته باشد.

برای دانلود جدول زمانبندی قطعی برق تهران کلیک کنید (فرمت فایل: PDF)

لازم به ذکر است طبق جداولی که اعلام می‌شود، در هر بازه زمانی تقریباً ۱۰ درصد از مشترکان تهرانی دچار خاموشی خواهند شد.

کد خبر 471039

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خاموشی برق خاموشی خاموشی تهران برق جدول خاموشی تهران جدول خاموشی مناطق تهران تولید برق صنعت برق مصرف برق قطعی برق قطعی برق تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در این معامله شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ١٠٠ مگاوات بار پایه هفتگی خریداری کرد.

با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید برق از بورس انرژی اقدام کنند.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر روز گذشته از افزایش ۴ برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از ۱۵ درصد به ۶۰ درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.

وی استقلال مالی شرکت‌های توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و صرفاً هزینه‌های مربوط به خدمات شرکت در بخش‌های بهره‌برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

کد خبر 6083578 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد