Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: انتظار مردم و جامعه نیز همین است که قوه قضاییه عملکرد مثبتی در امر برقراری عدالت و مبارزه فراجناحی با فساد دانه درشت ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره لزوم برخورد فراجناحی قوه قضائیه با دانه‌درشت‌ها از هر جناح و با هر کسوتی، اظهار کرد: بنده معتقدم یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه و تمام دستگاه‌های نظام اسلامی، برخورد با کسانی است که با هر دیدگاه و تفکری و از هر جناح و حزبی به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سلامت نظام مستلزم این است که قوه قضاییه در زمینه مقابله با دانه‌درشت‌ها تمام قد ورود پیدا کند و تمام دستگاه‌ها از قوه قضاییه حمایت کنند.


نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد: برای قوه قضاییه و رئیس دستگاه قضا تفاوتی ندارد که دانه‌درشت‌ها از کدام مجموعه باشند و با شناختی از آیت الله رئیسی دارم معتقدم قطعاً تفکر و حزب و جناح افراد برای ایشان مهم نبوده و عمل به وظیفه دینی برای ایشان مهم است. 

 

 

حجت‌الاسلام موحد در خاتمه اظهاراتش با تصریح بر این نکته که و باید آیت‌الله رئیسی را در حوزه مقابله با فساد مدد و همراهی کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا تاکنون عملکرد مثبتی داشته است و انتظار مردم و جامعه نیز همین است که قوه قضاییه عملکرد مثبتی در امر برقراری عدالت و مبارزه فراجناحی با فساد دانه درشت ها داشته باشد.


انتها پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانه درشت ها قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم

محسن اژه‌ای رییس قوه قضاییه گفت: اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم. هرجا اشکال و ایرادی بود آن را رفع می‌کنیم. خود حفاظت پلیس هم با خطاها برخورد می‌کند./شبکه راوی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است