Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم‌گیر؛ در پایان معاملات امروز بازار فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد ۸۰,۵۴۳ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی سه میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۸۱,۲۷۲ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز «آریا» به رقم ۲۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۰درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۴۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، سه میلیون برگه سهم (۹۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۲۴هزار سهم (۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام آریا امروز در دقایق ابتدایی متعادل معامله شد. سپس به صف فروش نشست و پس از یک بار برچیده شدن دوباره سهامداران برای فروش صف کشیدند. این نماد بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را به ثبت رساند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۶ بهمن ماه) نمای پایانی بورس امروز/ شاخص هم وزن مجددا سرخ پوش شد سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ ترس و تردید بازار را به صف فروش کشاند نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ سرخی به بازار برگشت نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ افت همزمان شاخص‌ها در دقایق ابتدایی بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرابورس پلیمر آریا ساسول ارزش معاملات آریا ساسول بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار