Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار مرکزی گفت: از سال ۹۷ طرحی آغاز شده که خانواده را به سمت گفت‌و‌گو تشویق می‌کند و بی‌شک تاثیرات چشمگیری در خانواده ایجاد کرده و اگر این طرح موثر واقع شود امکان سرمایه‌گذاری مختصری بر روی این مسئله وجود دارد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با اشاره به اهمیت گفت‌و‌گو بین اعضای خانواده اظهار داشت: کارهای خوبی در زمینه خانواده درحال اجراست و خلاء گفت‌و‌گوی صمیمی بین اعضای خانواده حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال 97 طرحی آغاز شده که خانواده را به سمت گفت‌و‌گو تشویق می‌کند و بی‌شک تاثیرات چشمگیری در خانواده ایجاد کرده و اگر این طرح موثر واقع شود امکان سرمایه‌گذاری مختصری بر روی این مسئله وجود دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به تشویق و هدایت خانواده‌ها به سمت گفت‌و‌گو خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم معضلات و مشکلات خانواده‌ها و جوانان را در کانون خانواده حل کنیم و گفت‌و‌گو در بین اعضای خانواده‌ها رواج پیدا کند دیگر مشکلات روحی و روانی را می‌توان بدون مراجعه به مراکز مشاوره حل کرد.

ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شودمعاون بهزیستی: اطلس کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها از سال آینده اجرایی می‌شودبهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل

ادغام شورای پیشگیری دادگستری و کارگروه اجتماعی اتفاق خوبی است

بهروز اکرمی هم در این جلسه با اشاره به ضرورت یادگیری مهارت گفت‌و‌گو گفت: اعضای جامعه برای یادگیری مهارت گفت‌و‌گو باید پیش قدم شوند.

وی افزود: مهارت گفت‌و‌گو را قبل از شکل‌گیری شخصیت انسان یعنی در سن کودکی و پیش از دبستان باید آموخت چرا که مهارت حل مسئله از اهمیت مهمی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مهارت گفت‌و‌گو و حل مسئله به کمک افراد در جامعه می‌آید تا ما شاهد دعوا و فحاشی افراد بر سر جای پارک ماشین یا مشاجره یک استاد دانشگاه با مورخ و دیگر مسائل خرد و بی‌اهمیت نباشیم.

اکرمی تصریح کرد: برای آغاز یادگیری نباید منتظر هیچ فرد یا نهادی باشیم بلکه با همین منابع و امکانات باید برای یادگیری مهارت حل مسئله اقدام کنیم.

وی بیان کرد: چه بسیار کارگروه‌ها، کمیته‌ها و سازمان‌هایی که وجود دارند اما نتیجه مورد نظر حاصل نمی‌شود و نیازمند یک بازنگری و تجدید نظر است، طلاق و ازدواج جنبه عمومی دارد و تنها حاکمیت نباید ورود کند و به تعامل سایر افراد نیاز داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ادغام شورای پیشگیری دادگستری و کارگروه اجتماعی گفت: این حرکت سبب شده تا از اتلاف زمان و انرژی جلوگیری شود و به تصمیمات یکسانی برسیم.

اکرمی عنوان کرد: برای کاهش آسیب‌ها و کنترل طلاق در سطح ملی 32 میلیارد تومان پیش‌بینی شده و در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است که معاونت پیشگیری دادگستری استان مرکزی هم باید بخش مناسبی را از این مبلغ برای استان بگیرد تا در این زمینه فعالیت کنند.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی مهارت گفت و گو کاهش آسیب ها خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۲ هفته ای استاندار قم برای شناسایی۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در جلسه بررسی مسائل اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: ما نیز در مجموعه مدیریت استان برای سرمایه‌گذارانی که با سرمایه شخصی خود به این فرصت‌ها ورود کنند بسته‌های تشویقی در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌هایی همچون جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و غیره موظف هستند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌های خود را معرفی کرده تا نسبت به آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

استاندار قم افزود: همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز شناسایی خواهد شد تا موضوع سرمایه‌گذاری صرفاً در شهر قم متمرکز نباشد.

آقامیری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند این برای ما شعار نیست بلکه فرمان است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: زمان برای ما بسیار حائز اهمیت است و توجه داشته باشید تحقق دستور ایشان هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

وی اظهار کرد: همه مدیران استان باید برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به مسائل استان اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود تخت در مجموعه‌های گردشگری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی باید مدلی طراحی کنند تا سرمایه‌گذار جهت ساخت انواع هتل تشویق شود.

کد خبر 6084052

دیگر خبرها

  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم شناسایی شود
  • فرصت ۲ هفته ای استاندار قم برای شناسایی۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری
  • ناترازی در تعیین دستمزد کارگری