Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:01:21 GMT

برخورد مرگبار پژو پارس با تریلی در قزوین

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۹۵۲

برخورد مرگبار پژو پارس با تریلی در قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین از برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه تریلی در قزوین وکشته شدن راننده وسرنشین پژو پارس در این سانحه خبر داد .

سرهنگ "مهرداد حسن پور"در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در بلوار "میرزا کوچک خان" ، بلافاصله ماموران جهت بررسی به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعزام مأموران مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به دلایل نامعلومی از پشت به یک دستگاه تریلی کشنده برخورد و در این حادثه راننده 42 ساله خودرو پژو پارس و یکی از سرنشینان در دم جان باخته و سه سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو پارس اعلام شده؛ از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک دستگاه پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه