Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گلزار شهدای کرمان در یک ماه اخیر همزمان با ایام برگزاری اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی شاهد حجم بالایی از زائران از اقصی نقاط ایران و حتی زائران خارجی بود.

سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، شهیدی بود که از همان زمان آسمانی شدنش، دل‌های بسیاری را در دنیا داغدار و بیقرار کرد که تا ابد داغ آن خاموش نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

فاتحه خوانی رهبر انقلاب برای شهید سلیمانی + فیلم

کانال مجازی سلیمانی نیوز، در آخرین پست خود، تصویری را  از سه زائر پاکستانی حاضر در گلزار شهدای کرمان نشان داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی سپهبد قاسم سلیمانی سردار دلها زائران پاکستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان افزود: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند و اگر تجاوز احمقانه اتفاق افتد، مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای جمهوری اسلامی، مدافعان کشور و نیروهای مسلح ما به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد هجمه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشت اما نیروهای مسلح و شجاع ما، سپاه قهرمان و تکلیف محور ما با همکاری ارتش عملیاتی را طراحی کرد که تابلوی تمام نمای اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

حجت الاسلام  والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در شرایطی این عملیات وعده صادق شکل گرفت که بیش از ۴۰ سال تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفتیم اما همه پیشرفت‌ها با اتکا به داخل کشور اتفاق افتاده و ما در این عملیات فقط بخش کوچکی از توانمندی نظامی و دفاعی کشور را به رخ کشیدیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به زعامت و فرماندهی ولایت فقیه عنوان کرد: این مرد الهی و جانشین حضرت ولیعصر بدون هراس و ترس از قدرت های مادی، مهمترین تصمیم را در عملیات وعده صادق امضا کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین علیدادی سلیمانی یادآور شد: در مقابل صف آرایی قدرت های اهریمنی، دنیای متجاورگز با ۱۰ کشور برای خنثی کردن عملیات وعده صادق به دشمن کمک کردند که در راس آنها آمریکا و غرب بود اما فناوری و قدرت نظامی ایران اسلامی دست برتر را داشت و ماموریت ها را به بهترین وجه ممکن انجام داد.

وی گفت: جرات و شجاعت عملیات و تبدیل صحنه رجز به عملیات واقعی بخش دیگری از عملیات وعده صادق است و این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند، این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات زمانی انجام می شود که دشمن نداند اما مانور اقتدار جمهوری در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن آماده باش ۱۰۰ درصد و انتظار عملیات را می کشید و در نهایت دشمن ناموفق بود.

وی افزود: بعد دیگر این عملیات منطق قوی جمهوری اسلامی و توجه به نکات مهمی بود که در جنگ ها کمتر به آنها توجه می شود اما همه این موارد در عملیات وعده صادق رعایت شد و مراکزی هدف قرار گرفتند که نظامی بودند و عملیات تروریستی علیه کنسولگری ایران، از آنجا انجام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تاکید کرد: عملیات وعده صادق آنطور با قاطعیت انجام شد که خودشان نوشتند چشم رژیم صهیونیستی کور و مرکز جاسوسی و عملیات دشمن منهدم شد و این بخشی از توانمندی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به قدرت نرم جمهوری اسلامی را نشان دادیم، تاکید کرد: همانگونه که در این عملیات نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم بود

وی افزود: آزادیخواهان و مسلمانان جهان جشن گرفتند و خوشحال هستند، مردم ما در داخل کشور و هر ایران دوستی جشن و خوشحالی خود را نشان داد و این قدرت نرم جمهوری اسلامی است و ما از جریان عدالت خواه دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار داشت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روزهای اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شکست حمله نظامی آمریکا در طبس با اراده خداوند اتفاق افتاد تصریح کرد: روزی بر این کشور گذشت که ما از نظر دفاعی آنقدر ضعیف بودیم که آمریکایی ها به راحتی در داخل کشور اردوگاه می زدند و حمله به پایتخت تهران را طراحی می کردند.

امام جمعه کرمان گفت: خدا از ما در آنجا دفاع کرد که چشم ها بسته و رادارها دشمن را ندیده بودند و ما در کمال آرامش و بی خبر از حمله نظامی، زندگی می کردیم؛ طوفان صحرای طبس طومار آمریکا را در هم پیچید.

وی همچنین با گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و شهادت سپهبد قرنی ارتشی فداکار و مخلص و روز ارتش گفت: ارتش با تمام وجود در کنار نیروهای مسلاح از امنیت کشور دفاع می کند و با آمادگی و اراده کامل برای انجام هر ماموریتی در امنیت کشور مهیا است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به موفقیت و دستاوردهای جمهوری اسلامی در بخش سازمان ملی استاندارد گفت: کشور در این حوزه ارتقاهایی پیدا کرد که در حوزه تجارت و اقتصاد بسیار موثر است‌.

وی با اشاره به روز زمین پاک و توجه به محیط زیست عنوان کرد: محیط زیست حق فرد فرد انسان ها و حقی برای نسل های آینده است و توجه به این حقوق در عرصه های مختلف وظیفه هرکدام از ما است.

همچنین راهپیمایی خودجوش مردم و نمازگزاران کرمان در حمایت از مردم غزه و اقدام اخیر نظامی جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.



دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش