Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آلبوم «حرف بی حروف» با هنرمندی «زکریا یوسفی» -خواننده و نوازنده سازهای کوبه‌ای- و «تینا لاجوردیان» -نوازنده‌ی عود- منتشر شد. در این اثر قطعاتی چون «سریانی»، «پیدایش»، «آوازی بیداد»، «عشوایی»، «آوازی دیلمان»، «رها»، «گفتگو»، «گریز»، «طره»، «ناتمام»، «نوا» و «سماع» آمده است.
به گزارش آریا، در توضیح این اثر ذکر شده: «غرض از ساخت این آلبوم نیز ارائه موسیقی شرقی توام با سلیقه شخصی و با توجه به مرزهای موسیقی دستگاهی ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه در موسیقی ایرانی نظامی چند مدی است که اساس و پایه موسیقی کلاسیک ایرانی محسوب می‌شود و در آن پیوند مدها از نظامی مدون و هماهنگ پیروی می‌کنند. از این رو با توجه به شناختی که از موسیقی ایرانی و خصوصاً موسیقی عرب و ترک داشتیم و بر آن شدیم تا تلفیقشان قطعاتی بسازیم که برای شنوندگان غیرایرانی هم ناآشنا به گوش نباشند. وجود این قطعات بی کلام و بیان صحبت‌هایمان به زبان موسیقی باعث شد که نام «حروف بی حروف» را برای این آلبوم برگزینیم. باشد که حرف‌هایمان بر دل‌هایتان بنشیند و با زبان موسیقی فراتر از کلام و سخن با یکدیگر گفتگو کنیم.»
آلبوم «حرف بی‌حروف» با شماره مجوز 1399- 365 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت 3026 کتابخانه ملی ایران توسط موسسه «رهگذر هفت اقلیم» در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زکریا یوسفی آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم

در لوگوی جدید گوگل پدیده‌های طبیعی روی سطح زمین که مشابه حروف تشکیل دهنده گوگل Google هستند دیده می‌شوند. هر یک از این تصاویر به شکل حروف، پیش‌زمینه‌ای مرتبط با تغییرات اقلیمی در نقاط مختلف کره زمین دارند.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال