Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور رضایی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز، گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تخلف و تولید غیر مجاز زغال در یک کارکاه تولیدی در شهرستان شیراز ، بلافاصله ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پاسگاه ویژه به منطقه اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل در نهایت متخلفان را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: در این عملیات که فرمانده يگان حفاظت ، معاون فنی و رئیس حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز حضور داشتند مقادیر قابل توجهی زغال و چوب های جنگلی از نوع بلوط کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند.

رضایی، از مردم  شیراز خواست با تعامل بیش از پیش با نیروهای منابع طبیعی در امر حفاظت از عرصه های ملی تلاش کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و یا قطع و انتقال چوب درختان جنگلی مراتب را به شماره تلفن  ۱۵۰۴ یگان امدادجنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری زغال غیرمجاز منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام