Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان سایپا با برتری ۳ بر صفر مقابل شهرداری قزوین موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

مریم هاشمی بعد از این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با اشتباهات بسیار کم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کرده و بدون باخت قهرمان لیگ برتر شویم.

وی افزود: از باشگاه، مدیر عامل و کسانی که کمک و حمایت کردند تشکر می‌کنم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنان و کادر هم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و این قهرمانی را کسب کردند.

سرمربی والیبال بانوان سایپا یادآور شد: سال گذشته هم ما قهرمان شدیم اما به خاطر کرونا شرایط خاص بود و قهرمانی نمود خاصی نداشت اما امسال با این قهرمانی توانستیم خودمان را به جامعه والیبال ثابت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مریم هاشمی سرمربی والیبال بانوان سایپا لیگ برتر والیبال بانوان قهرمانی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی با بیان اینکه با پایان تعطیلات عید فطر، طرح نوروزی نیز پایان یافت، گفت: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار 'هم راه تان هستیم' از ۲۴ اسفند سال گذشته در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال احمر استان ارائه خدمات ویژه آغاز شد.

وی افزود: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان ۲۵ فروردین سال جاری تیم‌های عملیاتی در ۶۱ عملیات امداد و نجات در قالب ۱۲۲ تیم عملیاتی به هموطنان متأثر از حوادث خدمات ارائه داده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجات گران در این عملیات‌ها موفق به انتقال ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی ۱۴ نفر و رهاسازی ۹ نفر گرفتار در داخل خودرو کرده و پنج نفر از مصدومان را از مرگ نجات دادند.

هاشمی اظهارداشت: با حضور ۹۴۰ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۵۶ هزار و ۶۲۷ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد هشت هزار و ۳۰۷ نفر نیز در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) مشارکت و از این طرح حمایت کرده اند.

هاشمی، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح‌های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: توسط ۱۶۲ مربی داوطلب آموزشی ۲ هزار و ۶۲۱ مسافر نوروزی یکهزار و ۳۳۰ ساعت از آموزش‌ها کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شده اند.

هاشمی با بیان اینکه درمانگاه، داروخانه در زنجان و مراکز توانبخشی در شهرهای زنجان، ابهر و طارم در تعطیلات خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار و ۱۴۶ نفر نیز از خدمات مختلف این واحدها بهره مند شده اند.

وی به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز ۱۹ هزار و ۷۴۹ نفر از هموطنان توسط ۲ هزار و ۲۵۲ نفر روز از داوطلبان از خدمات طرح‌های مروجین سلامت، نیابت، غربالگری سلامت، پویش هلال رحمت، مرهم زائر، پویش بشردوستی با مشارکت و فعالیت داوطلبان بهره مند شده اند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6078101

دیگر خبرها

  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین