Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود و کلیه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی، در حال انجام است.

به گزارش برنا؛ سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: برای تصدی ۳۸ هزار و ۹۵۳ پست در آزمون بهمن ماه، ۲۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند به عبارت دیگر از هر ۵ نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مشاغل درمانی که قرار است ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر استخدام شوند، ۷۸ هزار نفر و ۵۰۰ ثبت نام کرده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در بخش فوریت های پزشکی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر استخدام می شوند که در این بخش، حدود ۱۰ هزار نفر شرکت کرده اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است ۱۱ هزار و ۶۵۶ نفر بکارگیری شوند، ۸۴ هزار نفر شرکت کرده اند.

تقوی نژاد یادآور شد: ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون استخدام می شوند که در این بخش یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و ۹۷۸ نفر استخدام می شوند، نزدیک به ۴۶ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون، اعلام شود و پس از آن مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به یاری خداوند در اولین ماه های سال آینده، حدود ۴۰ هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول بکار می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون استخدامی منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت معاون توسعه مدیریت نفر استخدام هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نوروز و کنکوری‌ها