Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید لقمان حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح آمران سلامت در ۱۰ ایستگاه‌ ثابت و سیار شهر ساوه در حال اجرا است و داوطلبان جمعیت هلال احمر مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق می‌کنند.
به گفته او، ۱۶ تیم در طرح ناظران سلامت مشارکت دارند که از اصناف و اماکن عمومی بازرسی کرده و در حاشیه شهر اقدامات نظارتی لازم در شرایط کرونایی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی بیان کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌توان به استقرار داوطلبان در ورودی شهر و اجرای طرح غربالگری سلامت اشاره کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه گفت: به منظور حمایت از کادر درمان و قدردانی از زحمات بی دریغ آنها در شرایط شیوع کرونا، اعضای هلال احمر با حضور در نقاهتگاه‌ها، مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها ۵۰۰ بسته غذایی توزیع کردند.
حسینی از تولید ۱۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مدت مذکور برای استفاده در معابر شهرستان خبر داد و گفت: اهدای ۱۰ هزار ماسک، ۹۷۰ بطری محلول ضدعفونی‌کننده به بیماران خاص و توزیع ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش سه میلیون ریال از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر ساوه محسوب می‌شود.


وی ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری حضوری امتحانات در ۱۴۰ مدرسه محلول ضدعفونی‌کننده توزیع و نسبت به تب‌سنجی دانش‌آموزان اقدام کردند.
حسینی عنوان کرد: ماه گذشته نیز مانور «لحظه صفر» با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر و اعلام زلزله فرضی ۵.۸ ریشتری در یکی از روستاهای ساوه به منظور ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی در زمان حادثه برگزار شد.
وی افزود: بلافاصله پس از اعلام وقوع زلزله فرضی، جلسه مدیریت بحران تشکیل و تیم‌های ارزیاب، جست و جو و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند؛ سایت اسکان اضطراری در روستای مورد نظر ایجاد شده و تیم‌های پشتیبانی، امداد و نجات، حمایت روانی، واکنش سریع و توانا اقدامات لازم را انجام دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه تصریح کرد: از ابتدای امسال ایجاد ۱۷ خانه هلال در روستاهای شهرستان ساوه هدف‌گذاری شد که تعدادی از آنها نیز در مدت مذکور افتتاح شده است.
وی مهمترین وظیفه خانه‌های هلال را ارتقای آموزش مردم و همچنین سازماندهی تیم‌های امدادی در زمان بحران عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه ادامه داد: پوشش امدادی مناسب در دورافتاده‌ترین روستاها از مزیت‌های ایجاد خانه‌ هلال بوده که رویکرد جمعیت هلال احمر ساوه افتتاح تعداد بیشتری از این مراکز در آینده نزدیک است.
وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و مانور اطفای حریق در شرکت‌های شهر صنعتی کاوه و ادارات، اجرای طرح «تعویض قلیان با لباس ورزشی و کارت استخر» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از جمله فعالیت‌های انجام شده این جمعیت از ابتدای امسال تا پایان دی به شمار می‌رود.
حسینی تصریح کرد: امسال پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شهرستان ساوه با حضور و مشارکت ۴۱ درصدی اعضا برای تشکیل شورای اجرایی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر غربالگری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ساوه ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر غربالگری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان