Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@02:34:06 GMT

یکی از کرونایی‌های فوتبال مرخص شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۰۹۱

یکی از کرونایی‌های فوتبال مرخص شد

حشمت مهاجرانی که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، پس از مرخص شدن از بیمارستان اظهار داشت: امروز مرخص شدم و دوران قرنطینه را در منزل خواهم گذارند. از مسئولان بیمارستان ایرانیان و به‌ویژه دکتر پرویز افشار تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند. برای او فرق نمی‌کند که بیمارش فوتبالیست باشد یا بسکتبالیست و ... همین که ایرانی باشید، او همه تلاش خود را می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم این دوران قرنطینه نیز به خوشی تمام شد. از همه دوستان، رسانه‌ها که پیگیر بیماری و شرایط من بودند، تشکر می‌کنم و برای همگی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند حشمت مهاجرانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدجواد مهدوی اصل گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۸ هزار تن انواع فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان تحت نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از طریق پایانه مرزی چذابه به کشور عراق صادر شد.


وی افزود: در این رابطه بیش از ۱۸ هزار تن ماهی تازه، ۲۷ تن تخم مرغ و ۱۰ هزار تن خوراک آبزیان از پایانه مرزی چذابه با نظارت کارشناسان دامپزشکی به کشور عراق صادر شده است.


مهدوی اصل ادامه داد: این حجم از صادرات پس از بازرسی‌های بهداشتی قرنطینه‌ای لازم و صدور گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی انجام شده است.


رئیس دامپزشکی دشت آزادگان با بیان اینکه دقت در بررسی بهداشتی محموله‌های صادراتی از جمله مواردی است که نقش مستقیمی در توسعه پایدار و رشد اقتصاد کشور دارد، اضافه کرد: ارسال محموله‌های صادراتی مرتبط با دام و طیور به دیگر کشور‌ها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و بر این اساس همه محموله‌ها پس از احراز شرایط بهداشتی لازم توسط کارشناسان دامپزشکی، در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت برخط ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه