Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب دماوند از بازداشت ۸ نفر دیگر در خصوص پرونده تخلفات مالی و ساختمانی در شهرداری آبسرد خبر داد و گفت: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعا ۲۶ نفر بازداشت شدند. محمدتقی تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب دماوند در گفت‌وگو با میزان از بازداشت ۸ نفر دیگر در شهرداری آبسرد خبر داد و عنوان کرد: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات مالى و ساختمانى در شهرداری آبسرد، یکی از اعضای شورای شهر آبسرد، یک دهیار، یک کارمند شهرداری و دو پیمانکار که واسطه بودند، بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: چند روز قبل نیز دو پیمانکار و یک کارمند شهرداری بازداشت شده بودند.

وی اظهار کرد: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعا ۲۶ نفر بازداشت شدند که شامل سه عضو شورای شهر، شهردار، ۵ پیمانکار، یک دهیار و ۱۶ نفر از کارمندان شهرداری آبسرد می‌شود.   بیشتر بخوانید: شهردار و یک عضو شورای شهر آبسرد بازداشت شدند تقی زاده تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده به طور جدی در دستور کار قرار دارد و تحقیقات در مورد تخلفات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان دماوند بازداشت تخلفات مالی شهرداری آبسرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دماوند بازداشت تخلفات مالی شهرداری آبسرد شهرداری آبسرد بازداشت شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم

دادستان همدان گفت: ان‌شاءالله با تلاش مسئولان و مدیران خدوم شاهد بهبود اوضاع مردم در حوزه‌های مختلف باشیم و باید تعاملات و جلسات با دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری همدان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عباس نجفی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر رویکرد پشتیبانی و پیشگیرانه در موضوعات قضائی اظهار کرد: با توجه به گستردگی کاری که در شهرداری‌ها وجود دارد، خیلی از مسائل مرتبط با این مجموعه دارای ماهیت قضائی، حقوق عامه و پیشگیری هستند و نگاه ما در دادستانی حاکم کردن قانون در جوانب مختلف است.

وی با اشاره به حجم بالای پرونده‌ها به عنوان یک چالش جدی، افزود: متأسفانه این حجم پرونده‌ها نشان‌دهنده انجام نشدن فرآیندها در مسیر صحیح است و عواملی که باعث ایجاد این معضل شده‌اند باید به صورت ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان همدان ادامه داد: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی اگر با نیت خدمت‌رسانی باشد، ایثار است و از مدیرانی که صادقانه خدمت می‌کنند، باید حمایت کرد.

نجفی با تاکید بر حمایت از مدیران اضافه کرد: اگر پرونده‌ای از مدیران به دادستانی ارجاع شود، شخصاً خودم رسیدگی می‌کنم و اگر ادله قوی نباشد پرونده به شعبه ارجاع نمی‌شود و در صورت اثبات جرم، موضوع دیگر متفاوت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نبض هر دستگاهی بخش حقوقی هست که اگر درست عمل کند و ارتباط خوبی با سایر مجموعه‌ها بگیرد، سازمان موفق خواهد شد.

نجفی خواستار توجه و ارتباط مدیران با مسئولان حقوقی شد و تصریح کرد: بخش حقوقی باید در مباحث پیگیری و پیشگیری قوی عمل کند که سازمان را در مسیر درست هدایت خواهد کرد.

دادستان همدان خواستار همراهی بین دو مجموعه شد و گفت: مباحث الکترونیکی و هوشمندسازی، نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز، سد معبر و مباحث ترافیکی باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 739556

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم