Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس کهگیلویه،طیبه‌سادات سعادتی‌نیک،نخستین شورای اداری شهرستان با ریاست فرماندار جدید امروز با دو دستور کار«دهه فجر» و «کرونا» در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

دارا کریمی‌نژاد که پیش از این رعایت نظم و زمان را در منشور اخلاقی و کاری خود تعریف کرده بود 10 دقیقه از وقت مقرر در سالن حاضر شد و جلسه را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه به عوامل برقراری امنیت جلسه تأکید کرد از این لحظه درب سالن را به روی کسی باز نکنند مدیری که در ساعت مقرر حاضر نشده است حق ورود ندارد.

اعضای شورای تأمین هر کدام بر صندلی خود روی سن جای گرفت بعد از اعلام موضوع جلسه از سوی مجری،کریمی‌نژاد اعلام کرد از هر بخش امام جمعه و بخشداران می‌توانند عملکرد مشکلات و انتظارات خود را مطرح کنند.

 

این در حالی است که امام جمعه مرکز شهرستان به خاطر سفر برون استانی در جلسه حضور نداشت ائمه جمعه بخش‌ها نیز غایبان جلسه بودند.

در حالی که 18 دقیقه از شروع جلسه می‌گذشت رئیس بنیاد مسکن وارد شد اما پیرو تأکید جدی فرماندار با تذکر مجری سالن را ترک کرد.

با این حال اما در دقیقه 35 از آغاز جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمد و جلوی دیدگان حضار با خیال راحت روی صندلی ردیف اول نشست.حتی مدیرانی نیز یک ربع بعد از او وارد شدند و کسی مانع حضورشان نشد.

این تبعیض در برخوردها واکنش دادستان را هم در پی داشت.عبدالله سعادتیان در ابتدای سخنانش گفت که در برخورد با تأخیرها تبعیض قایل شده و من دیدم بعد از راه ندادن رئیس بنیاد مسکن هفت مدیر دیگر وارد شدند.

کریمی‌نژاد اما گفت که آن تعداد مدیر هم رفتند و در جلسه حضور ندارند.

بخشداران دیشموک، سوق و مرکزی پشت تریبون قرار گرفتند بر خلاف بخشدار مرکزی که از خدمات گزارش می‌داد دو بخشدار دیگر مشکلات بخش را مطرح کردند.

این شیوه گزارش دهی باعث شد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از محور دهه فجر جلسه دفاع کند حجت‌الاسلام حسینی طلب گفت در جلسه از همه چیز صحبت به میان می آید الا دهه فجر.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم بزگداشت دهه فجر با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و افزود: این آیین بعد از رژه خودرویی 12 بهمن ماه با سخنرانی محسن رضایی در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

طیب‌زادگان که در ابتدای سخنانش شلوغی سالن و زمانبر بودن را مغایر با مصوبات مقابله با کرونا دانست گفت: باید سعی شود در جلسات موضوعات تخصصی با حداقل جمعیت و صرف کمترین زمان ممکن باشد همه خود را پایبند به مصوبات ستاد بدانیم.

رئیس شبکه بهداشت همچنین به گزارش اخیر خبرگزاری فارس در خصوص بی‌تفاوتی مسؤولان نسبت به مصوبات کرونایی واکنش نشان داد و گفت که جای تأمل دارد رسانه‌ای در ابعاد بین‌الملل که از همه جوانب کرونا اطلاع دارد چنین اظهارنظر می‌کند.

نقدگریزی این مدیر در حالی است که از ابتدای ورود ویروس کرونا تاکنون 206 خبر در زمینه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، خدمات و عملکرد ستاد مقابله با کرونای شهرستان روی خروجی خبرگزاری فارس رفته است؛ موضوعی که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هم به آن اشاره کرد و گفت: صدها خبر در مدح حوزه شما کار شد نادیده نگیرید اجازه دهید یک بار هم نقد شوید.

دارا کریمی‌نژاد با تأکید بر اینکه مدیران قبل از شروع جلسه در محل حاضر باشند گفت: یاد گرفتیم همیشه بعد از شروع جلسه و با گذشت مقدمه وارد شویم این مصداق بی‌اخلاقی است.

فرماندار کهگیلویه گفت: شأن فرمانداری و اقتدار دولت باید حفظ شود وقتی مدیرکلی به شهرستان می‌آید مدیر شهرستانی یک روز قبل این موضوع را به فرماندار اطلاع دهد.

وی ادامه داد: آقای متقی را به این دلیل راه ندادم که حضور مدیرکل به شهرستان را اطلاع نداده بود.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه گفت: اگر مدیر کلی بدون اجازه فرمانداری به شهرستان بیاید راه نمی‌هیم و هر گونه مشکل امنیتی ایجاد شد متوجه شخص او است.

فرماندار کهگیلویه گفت: برای توسعه شهرستان و برای تحقق اهداف دست نیاز به سوی جامعه دانشگاهی، نخبگان فرهنگی، هنری، نمایندگان ادوار و اصحاب رسانه دراز می‌کنم و از رسانه‌ها می‌خواهم ما را نقد کنند.


انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای اداری کهگیلویه فرار از نقد شبکه بهداشت و درمان دهه فجر محسن رضایی فارس کریمی نژاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد