Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج کمیجانی، رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره غیبت عارف در این سازوکار اجماعی و احتمال نامزدی او در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری گفت: محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان و محسن هاشمی به دلیل اینکه در مظان نامزدی هستند در لیست گنجانده نشد. برای اینکه نهادی که می‌خواهد درمورد نامزد اصلاح طلب ریاست جمهوری اظهارنظر کند شائبه‌ای نداشته باشد هیچ‌کدام از افرادی را که به عنوان گزینه مطرح بودند را نیاوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیجانی افزود: عبدالله نوری، عبدالواحد موسوی لاری و مصطفی معین قول یاری داده‌اند. آنها بنابر شرایط خاص خودشان دوست نداشتند که عضو رسمی این سازوکار باشند تا هفته‌ای دو تا سه جلسه وقت بگذارند.

وی درباره غیبت نماینده حزب اراده ملت همچنین یادآور شد: تشکیلات احمد حکیمی‌پور (اراده ملت) چند ماه قبل در اطلاعیه‌ای از شورای هماهنگی خارج شد چون می‌خواهند مستقل کار کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاحات محمدرضا عارف محسن هاشمی ارداه ملت حکیمی پور پزشکیان فرج کمیجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان

یه گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: پس از انقلاب، خلاءهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف گردید و همچنین خلاء بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع گردید؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

 

وی ادامه داد: تصدیگری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت و مجلس باید از نقش و مسئولیت تصدیگری دادن به وزارتخانه ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهند و همچنین اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکز زدایی داده شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار داشت: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک رسان باشد.

 

شایان ذکر است در جریان این سفر، دکتر محسن رضایی با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها