Web Analytics Made Easy - Statcounter

داروهای گیاهی از زمان‌های خیلی دور برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌شد اما امروز برخی افراد با سوءاستفاده از موقعیت خود به نام داروگیاهی اقدام به ویزیت بیماران و دریافت حق ویزیت می‌کنند ضمن اینکه از طرفی هم داروهای شیمیایی به وجود آمده‌اند که به طور دقیق نمی‌توان گفت کدام یک بهتر می‌تواند شفابخش درد بیماران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه درخشان دولتی‌ها در حمایت از متخلفان قوه قضائیه در برخورد با متخلفان جناح افراد را در نظر نمی‌گیرد بازار گرمی ظریف، خاتمی و شرکا! گفت‌وگوی دانا با کارگردان «دیدن این فیلم جرم است»؛ علاوه بر دولت، مجلس قبل هم در توقیف فیلمم نقش داشت/ من هم بجای «امیر» بودم اسلحه می کشیدم!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال