Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمزه قاسمی فرمانده هنگ مرزی سرخس با اشاره به کشف ۳۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به دست مرزبانان هنگ سرخس، گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز و دیجیتال موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت که مرزبانان با انجام یک کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مرزعه تولید ارز‌های دیجیتال (بیت کوین) را شناسایی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مرزبانان این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی و مشخص شد متهم با هویت معلوم با مقاصد سودجویانه در پوشش یک شرکت بدون اخذ مجوز از ادارات مرتبط در حال استخراج ارز‌های دیجیتال می‌باشند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس ادامه داد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند ۳۲ دستگاه ماینر، یک دستگاه ابر ماینر و یک دستگاه مانیتور و سایر متعلقات به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریال کشف نمایند.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر استخراج ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند

معاون عمرانی فرماندار سرخس گفت: فعالیت قطار محلی سرخس -مشهد با روزانه ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت در ماههای اردیبهشت و خرداد فصل بهار امسال بر طبق برنامه اعلامی شرکت قطارهای حومه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی تداوم دارد.سید محمد رفیعی گفت: مطابق برنامه جدید شرکت راه آهن روزانه ۲ رام قطار از مشهد به سرخس و ۲ رام قطار از سرخس به مشهد در برنامه جدید اعلامی راه آهن در روزهای یکم و دوم اردیبهشت انجام شد.

وی بیان کرد: پیش از این و در برخی روزها در فروردین ماه برخی رام های قطار حذف می شد که دلیل آن نیز کمبود لوکوموتیو یا همان دیزل قطار عنوان شده است.

یکی از شهروندان سرخس گفت: در فروردین ماه امسال بعضی از روزها یک رام قطار رفت و یک رام برگشت از برنامه روزانه حذف می شد و همین مساله مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می کرد.

محمد علی قربان نژاد افزود: مسوولان گفته اند به دلیل اینکه راه آهن کمبود دیزل دارد، برخی روز‌ها قطار رفت و برگشت شب را حذف کرده تا دیزل آن را به صورت کمکی در خط تهران-مشهد به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: باید توجه داشت علاوه بر این برخی قطار‌ها نیز به دلیل پدیده ریزگرد‌ها و گردو خاک و توفان شن در سرخس لغو می‌شود و به این خاطر که مسیر مشهد-سرخس اتوبوس ندارد، خودرو‌های سواری مبالغ هنگفتی از مسافران طلب می‌کنند.

این شهروند و فعال اجتماعی ادامه داد: در حالیکه کرایه مشهد-سرخس در روز‌های عادی یک میلیون ریال است در زمان لغو حرکت قطار، مسافران تا مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را نیز به رانندگان سودجو پرداخت کرده اند.

اما در روز‌های آخر فروردین ماه مدیر کل راه آهن خراسان در گفتگو با ایرنا ضمن تایید لغو برخی رام‌های قطار مشهد-سرخس گفت: سعی شده است، قطار رفت و برگشت روز به دلیل استقبال بیشتر مسافران حفظ شود.

مصطفی نصیری ورگ بدون ارائه توضیحی درباره علت لغو قطار‌ها افزود: فعلا برنامه‌ای برای حذف کامل قطار مشهد-سرخس وجود ندارد سعی می‌شود حداقل قطار رفت و برگشت روز حفظ شود.

مطابق اعلام رسانه‌های محلی سرخس روزانه تا هزار مسافر در مسیر ریلی مشهد-سرخس و بالعکس جابجا می‌شود که در صورت لغو این قطار روزانه همین تعداد سفر جاده‌ای با خودرو‌های سواری کرایه در جاده پرخطر و دارای گردنه‌های کوهستانی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند