Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: بیست و نهم اسفند پایان سال مالی است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی در این مدت نسبت به جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که توان جذب اعتبارات را ندارند برای جذب اعتبار در بخش‌های دیگر هر چه سریع‌تر اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ساخت ساختمان آموزش و پرورش از جمله طرح‌هایی است که تکمیل آن در اولویت قرار دارد و دولت ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اعتبار برای استان سمنان در نظر گرفته است و ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط هر چه زودتر نسبت به تکمیل طرح اقدام کنند.

استاندار سمنان با اشاره به ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند تا حداکثر اردیبهشت سال آینده طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به‌بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: افتتاح طرح های مختلف کام مردم را شیرین می‌کند و به عنوان نتایج نظام و انقلاب در شهرها و روستاها موجب امیدآفرینی می‌شود و همه می‌دانند با وجود تحریم‌ها و محدودیت منابع، دولت کماکان در حال ارائه خدمات و ساخت و ساز است.

استاندار سمنان گفت: پنج هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور ریاست جمهوری برای تکمیل برخی طرح‌های ناتمام استان سمنان در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان اختصاص یافت  و این اعتبار صرف تکمیل طرح‌های مصوبه سفر و طرح‌های دارای بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌شود.

رئیس جمهوری در پاسخ به مکاتبه علیرضا آشناگر استاندار سمنان با موضوع اعلام طرح‌های عمرانی در حال احداث استان ، دستور بررسی فوری و مساعدت در تامین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان را صادر کرد.

استاندار سمنان در مکاتبه خود با رئیس جمهوری  ۱۱۰ طرح معرفی کرد که از مجموع طرح‌ها،  سه طرح متعلق به شرکت برق منطقه ای سمنان، یک طرح مربوط به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، یک طرح مربوط به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک طرح مربوط به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک طرح مربوط به اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، یک طرح مربوط به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۲ طرح مربوط به جهاد دانشگاهی، سه طرح مربوط به شرکت آب منطقه ای، پنج طرح مربوط به دانشگاه سمنان، ۲ طرح مربوط به دانشگاه صنعتی شاهرود، یک طرح مربوط به دانشگاه دامغان، یک طرح مربوط به اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و ۱۲ طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان سمنان است.

برچسب‌ها سمنان استانداری سمنان علی رضا آشناگر  اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان استانداری سمنان سمنان استانداری سمنان اعتبارات اخبار کنکور دستگاه های اجرایی استاندار سمنان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد