Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@18:24:17 GMT

۳ شرور فراری تسلیم پلیس شدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۴۰۵

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۳ شرور سابقه دار که پس از شرارت و تخریب ۷ دستگاه خودروی شهروندان، بیش از ۲ ماه زندگی مخفیگاه انتخاب کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ سعید راستی بیان داشت: اواخر آبان ماه پرونده‌ای با موضوع شرارت و تخریب ۷ دستگاه خودروی سواری شهروندان به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع که خلاصه پرونده نشان از این داشت، ۳ فرد شرور سابقه دار که تا کنون به دفعات مختلف موجب بی نظمی در نقاط مختلف شهر شده اند، این بار با تخریب ۷ دستگاه خودرو سواری که در خیابان نیلوفر پارک شده بود با ایجاد رعب و وحشت قبل از رسیدن پلیس، از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان میزان خسارت وارده به خودروی شهروندان بیش از یک میلیارد ریال برآورده شده بود، افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان از ترس گرفتار شدن در چنگال قانون بلافاصله به یکی از شهر‌های شمالی کشور گریخته و در آن مکان پنهان شده اند که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازداشت این افراد شرور به محض مشاهده اخذ شد.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه به دست آمد، متهمان پس از گذشت ۲ ماه زندگی مخفی، اخیراً به شهر تهران وارد شده و در مخفیگاه جدیدشان در حوالی خیابان ترکمنستان پنهان شده اند و به خیال اینکه بعد از گذشت ۲ ماه پرونده آنان به دست فراموشی سپرده شده است، تردد‌های مخفیانه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: سرقت ۴۰ میلیونی در کمتر از یک دقیقه

این مقام انتظامی تصریح کرد: تردد متهمان تحت کنترل درآمد تا اینکه روز گذشته ضمن حصول اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان در یک عملیات پلیسی هر ۳ شرور دستگیر و به مرکز عملیات این پلیس منتقل شدند.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه هر ۳ متهم به جرم ارتکابی معترف و انگیزه خود را قدرت نمایی اعلام کرده اند، اضافه کرد: متهمان با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس اراذل و اوباش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اراذل و اوباش مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری عامل مزاحمت برای شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، موسی بهاری امشب _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب امروز در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد کرده بود که عوامل انتظامی به محض اطلاع جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر شد.

▫️رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هر شکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی را در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 745888

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند