Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباسعلی اسدی  روز سه شنبه در جمع مسئولان دشتستان افزود: ۲۰کارگروه در این ستاد مشخص شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی و اولویت قرار دادن سلامت مردم طبق زمانبدی مشخص اجرا شود.

وی یادآورشد: محورهای فرهنگی و تبلیغی برنامه ها در این دهه بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت آفرینی، خود باوری و اعتماد به نفس  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که کارگروه ها مدنظر دارند برنامه ریزی در فضاسازی محیطی و ایجاد فضایی شاد و فرح بخش است.

دبیر ستاد  بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کارگروه ها بسیار تاکید شده است و باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه برنامه ها بیشتر بصورت غیرحضوری و در صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: در این خصوص نور افشانی در سطح شهر برازجان در سه نوبت در شب های ۱۲ بهمن ماه، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ۲۲بهمن ماه انجام می شود ، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس، برپایی سرودهای خودرویی و رژه موتوری نیز برگزار می شود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا دشتستان امام خمینی(ره) دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دشتستان بوشهر ویروس کرونا دشتستان امام خمینی ره دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد