Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:47:13 GMT

۱۲ مدرسه در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۴۶۰

۱۲ مدرسه در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از بهره‌برداری از ۱۲ مدرسه همزمان با ایام دهه فجر با سرمایه گذاری ۲۸ میلیاردی در استان خبر داد.

محمد رحمتی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب، ۱۲ مدرسه ۸۰ کلاسه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش استان در تجهیز و بروزرسانی مدارس، افزود: همه بخاری‌های نفتی در مدارس گیلان جمع آوری شده، به طوری که در ۶ سال گذشته برای جمع آوری این بخاری‌ها ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

رحمتی با اشاره به اینکه اجرای طرح آجر به آجر با بیان اینکه مرحله دوم  پویش آجر به آجر با شعار «من  مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» از اول بهمن آغاز شده، تصریح کرد: این طرح با هدف جذب مشارکت‌های خیران به ویژه مادران و بانوان اجرا می‌شود که تاکنون ۴۰۰۰ نفر در این پویش شرکت کرداه‌ند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در این طرح خانواده‌های ۱۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی گیلان معادل ۳۶۰۰۰ هزار نفر مشارکت کنند.

به گزارش ایسنا؛ در حال حاضر ۳۷۲ هزار دانش‌آموز گیلانی در ۳۸۲۶ مدرسه به جز پیش دبستانی‌ها، تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مدرسه سازی بزرگداشت ایام الله دهه فجر افتتاح پروژه در دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها