Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع مطلع خبر داد که با ورود نماینده ویژه آمریکا در سوریه، مذاکرات کردها از نیمه ماه مارس از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، یک منبع مطلع اعلام کرد که مذاکرات کردهای سوریه از نیمه ماه مارس آغاز می شود.

وی گفت که مذاکرات بین شورای ملی کرد و احزاب وحدت ملی کرد به رهبری حزب اتحاد دموکراتیک از نیمه ماه مارس با اشراف «دیوید براونستین»، نماینده ویژه امریکا در سوریه از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع در گفت‌وگویی با پایگاه خبری «شفق نیوز» گفت: براونستین اوایل ماه مارس برای اشراف بر از سرگیری مذاکرات بین کردها که بیش از ۳ ماه متوقف شده است وارد منطقه تحت کنترل کردها در سوریه خواهد شد.

منبع مذکور تاکید کرد که هنوز نشستی بین گروه‌های کرد صورت نگرفته و آغاز مرحله سوم مذاکرات در گرو ورود هیئت وزارت خارجه آمریکا به منطقه است.

وی توضیح داد که نماینده ویژه آمریکا در سوریه به زودی برنامه مذاکرات را به دو طرف و پیش از آغاز نشست‌ها در نیمه ماه آتی خواهد داد.

مرحله سوم مذاکرات کردها در سوریه در حالی آغاز می شود که تنش فزاینده ای بین گروه های کرد سوریه وجود دارد.

مذاکرات بین کردها به علت نبود نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در سوریه در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تشکیل دولت جدید متوقف شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Dec

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مذاکرات کردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، سابرینا سینگ، معاون رسانه‌ای پنتاگون مدعی شد که آمریکا در حمله های هوایی بامداد سه‌شنبه به سوریه دخالتی نداشته است.

سینگ در جمع خبرنگاران مدعی شد: ما دیشب به سوریه حمله هوایی نکردیم.

منابع خبری سوریه بامداد سه‌شنبه از حمله هوایی به مناطقی در شرق سوریه و اهدافی در دیرالزور که ظاهرا از سوی آمریکا انجام شده است، خبر دادند.

رسانه‌های سوریه همچنین از مجروح شدن دست کم ۱۹ سرباز و ۱۳ غیرنظامی در این حمله که در مناطق مسکونی انجام شد، خبر دادند.

روابط عمومی سپاه استان البرز پیش‌تر اعلام کرد که «پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. وی که متأهل، دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود، بامداد سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.»

کد خبر 6063623

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • پنتاگون حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه را رد کرد
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست/آمریکا در نسل‌کشی غزه شریک است
  • لحظه بمباران سنگین سوریه توسط آمریکا و شهادت مستشار ایرانی