Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یحیی سلیمانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان افزود: در این غربالگری ۸۰۸ مورد مشکوک شناسایی شدند و چهارهزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر که اقتصادشان تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته بود توزیع شد.

وی ادامه داد: در دوران شیوع کرونا ۷۶ مورد اخطار و مهر و موم واحدهای صنفی که مقررات بهداشتی را رعایت نکرده‌اند نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان زبرخان گفت: با وجود این که طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زبرخان هیچ فردی بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده ولی وضعیت، کاملا شکننده و ناپایدار است و اولویت ستاد کرونا اجرای دقیق مقررات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.
سلیمانی افزود: پس از ارتقای زبرخان به شهرستان ۲ مرکز شبانه‌روزی آزمایش پی.‌سی.‌آر در شهرهای قدمگاه و خرو راه‌اندازی شد و از اسفند ماه پارسال ۵۲۹ مورد بستری و ۶۷ مورد فوتی قطعی ناشی از کرونا در این شهرستان ثبت شده است.
نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برنامه توسعه شهرستان زبرخان در ۲۰ سال آینده باید تدوین شود تا زیرساخت‌های توسعه با توجه به رشد جمعیت به درستی پایه‌گذاری شود و در این چارچوب شایسته‌سالاری در کنار بومی گرایی باید مورد توجه قرار گیرد.
هاجر چنارانی افزود: امروز شهرستان زبرخان در برخی زیرساخت‌ها به ویژه در بخش جنوبی خود دچار کمبود است و در این چارچوب نخستین حوزه توسعه، گسترش راههاست و احداث جاده جنوب زبرخان و جاده‌های دسترسی به شهرک صنعتی خیام به عنوان دومین شهرک صنعتی استان خراسان مورد توجه است و پس از اشباع ظرفیت این شهرک، احداث ناحیه صنعتی در اسحاق‌آباد هم در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: امروز وضعیت آب شرب شهرستان زبرخان مناسب نیست و با وجود داشتن الگوی مصرف این الگو نهادینه نشده است.
او تصریح کرد: با وجودی که امروز وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست ولی در همین وضعیت شاخص گازرسانی در نیشابور، فیروزه و زبرخان در حال رسیدن به ۱۰۰ در ۱۰۰ است و باید توجه داشت دستاوردهای گام نخست انقلاب ما را به گام دوم انقلاب رهنمون شده و امروز مساله اصلی، تعالی نظام جمهوری اسلامی است.
مرکز شهرستان تازه تاسیس و ۶۰ هزار نفری زبرخان در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۷۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۹ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۵۶۰ تن رسیده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا نیشابور غربالگری قدمگاه جمهوری اسلامی دهه فجر هاجر چنارانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا نیشابور مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا نیشابور غربالگری قدمگاه جمهوری اسلامی دهه فجر هاجر چنارانی اخبار کنکور شهرستان زبرخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز