Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه های کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین توسط مسئول این کارگروه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین و مسئول کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر شهرستان ورامین، در جمع خبرنگاران با عنوان اینکه در سال های قبل آمار بیشترین اجرای برنامه در ایام الله دهه فجر توسط کارگروه دانش آموزی و همکاران ما در اداره آموزش و پرورش بوده است، اظهار داشت: شاید امسال با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا از نظر تعداد برگزاری برنامه نتوانیم مثل سال های قبل غنی باشیم اما دانش آموزانِ حافظ فجر و فجر باور، دهه فجر متفاوتی را از نظر محتوا به یادگار خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنوع برگزاری مراسم در شهرستان ورامین در کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان از نقاط قوت برنامه ها دانست و افزود: برنامه های این کارگروه با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و در فضای مجازی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی آغاز خواهد شد و اهتزاز پرچم سه رنگ ایران اسلامی و آذین بندی مدارس متناسب با ایام الله دهه فجر از جمله برنامه های اولین روز دهه فجر خواهد بود.

وی به سایر برنامه های پیش بینی شده اشاره داشت و تصریح کرد: تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم، برگزاری مسابقات ورزشی و رباتیک جام فجر، ارسال پیامک برای دانش آموزان متولد ایام الله دهه مبارک فجر، پخش کلیپ و عکس نوشته در فضای مجازی و حقیقی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 42 مدرسه در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل نمادین از مادران و همسران شهدا با عنوان «گل واژه های صبر»، اجرای سرودهای خیابانی و اجرای تئاتر، پاسخگویی به شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی، برگزاری مانور مجازی یاوران انقلاب بصورت نماهنگ و دابسمش،  و صدها برنامه دیگر در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است.

محمدی در پایان با اعلام حضور فعال فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم معنوی مهمانی لاله ها ادامه داد: در مدارسی که به نام شهدا هستند یادواره شهدا برگزار خواهد شد و مسابقات قرآن و عترت، مسابقه امر به معروف و نهی از منکر با موضوع «همه مسئولیم» در فضای مجازی و برگزاری آئین «بانوی آب و آینه» ویژه بانوان، همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) از جمله برنامه های فرهنگی و معنوی توسط این کارگروه می باشد.

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ورامین برنامه های ستاد کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان انقلاب اسلامی ایام الله دهه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان طی پیامی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران تقدیر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان، اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون

این وعده تخلف‌ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند.

قریب به 7 ماه است که رژیم کودک‌کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز کرد.

اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و انشاالله پاسخ‌های اصلی و تمام کننده در راه خواهد بود.

ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم کرد.

تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • وحدت کلمه و حمایت تمام مردم رمز موفقت عملیات وعده صادق
  • تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان