Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پایان جلسه امروز با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اظهارات مهدی رسول پناه، اظهار داشت: این جلسه ما ربطی به بیانیه او نداشت. الان آرامش تیم و باشگاه از همه چیز مهم تر است. باید تمرکزمان به کارمان باشد. دوست ندارم در مورد این مسائل پیش پا افتاده صحبتی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد او برای همه مشخص است. چیزی که برای ما مهم است، باشگاه و تیم است و باید حواسمان به کارمان باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ترکیب جدید هیات مدیره را چقدر همراه با کادرفنی تیم می بیند، گفت: در هر صورت فکر می‌کنم صدری عضو مهمی است. از امروز کارش را شروع کرد و برای کمک آمده است. کار باشگاه تیمی است. همه ارکان باشگاه باید دست به دست هم بدهند و اتحاد داشته باشند. از بازیکنان و مربیان تا هیات مدیره و کارکنان باشگاه و درنهایت هم حمایت هوادران که همیشه بوده است. فکر می کنم با همین اتحاد و همدلی می توانیم کارمان را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه هواداران نگران روند نتیجه‌گیری هستند، عنوان کرد: از لحاظ نتیجه‌گیری خودم هم واقعا راضی نیستم. طور دیگری فکر می‌کردم. در هر صورت اتفاقات فوتبالی هم برای ما افتاد. مثل اشتباهات داوری و مصدومیت بازیکنان، نمی‌خواهیم کارمان و نتایجمان را توجیه کنیم ولی هواداران مطمئن باشند با تمام وجود کار می کنیم. فقط باید تمرکزمان روی کار باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات در این باشگاه وجود دارد و باید با سعه صدر و صبوری بیشتر کار کنیم. بازیکنان هم واقعا از جانشان مایه می گذارند و سختی های زیادی را تحمل می کنند. بیشتر بار مشکلات باشگاه روی دوش بازیکنان است چون تمام مشکلات مالی موجود در باشگاه در شرف حل شدن است یا در آینده ممکن است این اتفاق بیفتد.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان با تحمل و صبوری خودشان کمک زیادی به این باشگاه کردند. تسویه‌های زیادی که با مربیان و بازیکنان شده است. فقط به خاطر صبوری بازیکنان بوده و آن‌ها در این چند وقت گذشته واقعا شکیبا بودند. از تک تکشان باید تشکر کنیم. واقعا قابل احترام هستند. باید از تک تک بازیکنان تشکر کنم. به خاطر اینکه واقعا انسان‌های بزرگی هستند. این تیم را دوست دارند و عاشق تیم هستند و با تمام مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجودشان کار می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم

وزارت کشور ارمنستان امروز سه شنبه اعلام کرد که ایروان عملیات تعیین مرزها با جمهوری آذربایجان را در بخش باغانیس- ووسکپار (Baganis-Voskepar) استان تاووش آغاز کرده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری تاس نوشت: وزارت کشور ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور کار تعیین مرزها در مرز با آذربایجان در این بخش از استان تاووش را از امروز ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز کرده است.   در این بیانیه آمده است: بزرگراه باغانیس-ووسکپار برای انجام عملیات مین زدایی در منطقه مجاور و جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین گذاری شده مجاور به منظور حفظ امنیت آنها بسته شده است.   وزارت کشور ارمنستان در این بیانیه افزود: ما همچنین به اطلاع می رسانیم شایعاتی که ادعا می کنند بخشی از تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، با واقعیت منطبق نیست. ما تاکید می کنیم که برای امروز هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان- آذربایجان برنامه ریزی نشده است. بعد از تعیین مرز، سربازان مرزی ارمنستان حفاظت از خط مرزی را آغاز خواهند کرد.   دفتر دولت ارمنستان امروز در بیانیه ‌ای اعلام کرد که بر اساس توافق کمیسیون‌ های تعیین حدود مرزهای دو جمهوری ارمنستان و آذربایجان، فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات مرزی بر اساس اندازه‌ گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) آغاز شد.   نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به تازگی در مصاحبه با رسانه های انگلیس گفت کشورش هدفی فراتر از مرزهای جغرافیایی به رسمیت شناخته شده بین‌المللی خود ندارد و ابراز امیدواری کرد که تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان از طریق روند تعیین مرزها احیا شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • تاج: درآمد فدراسیون از جریمه بیانیه‌ها تامین نمی‌شود!