Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:24:02 GMT

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در طبس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۵۶۳

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در طبس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ علیپور، فرمانده انتظامی طبس گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از منازل که باعث ایجاد جو ناامنی و نارضایتی در بین مردم شده بود، بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس در تحقیقات میدانی و مراقبت‌های نامحسوس در جغرافیای محل جرم و با بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری باند هفت نفره سارقان در بیرجند

سرهنگ علیپور با بیان این که سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دزد حرفه ای سارق منزل صحنه ی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از تالارهای مناطق اطراف کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ساعات و شیوه‌های به کار گرفته شده در سرقت، اطلاعات گردآوری شده در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت و در نهایت یکی از سارقان حین سرقت توسط عوامل کلانتری ۱۲ چمران دستگیر شد.

به گفته سرهنگ لطیفی، متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات پلیس به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت از تالارها و باغ ویلاهای اطراف شهر کرج با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز از دستگیری همدست متهم خبر داد و بیان کرد: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه نیز خبر داد و گفت: سارقان معمولاً اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که فاقد تجهیزات ایمنی است، بنابراین شهروندان می‌توانند با تجهیز اماکن خود به دوربین مداربسته و دزدگیر سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

کد خبر 6083711

دیگر خبرها

  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی