Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه منابع پولی است تا سرخ‌ها محروم نشوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها مشکلات زیادی دارد و اگر مطالبات اینیگو والنسیا و ماریو بودیمیر را پرداخت نکند؛ با محرومیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهد شد.

به همین دلیل مدیران پرسپولیس و جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه به دنبال تهیه منابع مالی هستند تا سرخ‌ها محروم نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران پرسپولیس مذاکراتی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف داشته اند؛ اما به دلیل اتفاقات رخ داده در گذشته، آن‌ها حاضر به همکاری با تیم قهرمان ایران نیستند.

کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده است که در صورت پرداخت نشدن بدهی ۷۸ هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا ۲۵ بهمن، این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد شد و البته پرسپولیس برای تسویه طلب ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر هم تنها تا ۵ روز دیگر یعنی ۱۲ بهمن فرصت دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماریو بودیمیر جعفر سمیعی ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!