Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوهستانی گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آمل با خانواده دانش آموز شهید «جعفر هندوئی» از شهدای حماسه ششم بهمن آمل دیدار و گفتگو کردند.

«احمدکوهستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری به فعالیت بیش از 1000خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آمل امروز(7بهمن) بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه مردمی ششم بهمن آمل، با رعایت پروتکل های بهداشتی با خانواده معظم دانش آموز شهید «جعفر هندوئی» دیدار کردند و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان  آمل افزود: خادمیاران کانون محلی حسینیه چهارده معصوم (ع) وامام زاده ابراهیم (ع) خواهران به همراه بسیجیان پایگاه الزهرا(س) از حوزه حضرت رقیه(س)از مقام وجایگاه و رشادت های  این شهید والامقام در حماسه ششم بهمن سال 60، تجلیل به عمل آوردند.

 

وی با بیان اینکه شهيد «جعفر هندوئی» 25فروردین سال 41در آمل متولد شد، ادامه داد: این دانش آموز بسیجی دوران تحصیل را تا مقطع دبیرستان در مدارس آمل پشت سر گذاشت و در مدت تحصیل به عنوان دانش آموزی مستعد و اخلاق مدار شهره بود.

 

کوهستانی به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی شهید هندوئی اشاره کرد و یادآورشد: این دانش آموز در حماسه ششم بهمن به دست منافقین با لباس بسیجی دستگیر شد و زمانی که تقاضا توهین به حضرت امام خمینی(ره) از سوی مناففقین مطرح شد این دانش آموز بسیجی با سردادن شعار مرگ برمنافق آنها را عصبانی و دهانه سلاحشان را داخل دهان این شهید قرار دادند وچند تیر در دهانش شلیک کردند و جعفر هندوئی رابه شهادت رساندند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمیاران رضوی حماسه ششم بهمن آمل دانش آموز شهید حماسه ششم بهمن دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی