Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۶ سال قبل از انقلاب و آغاز نهضت گرفته تا ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در تمام این سال‌ها حرکت ملت ما یک حرکت فرهنگی و دینی بوده که انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب‌ها در جهان متمایز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با بیان اینکه در همه مراحل آغاز نهضت اسلامی و مسیر طی شده تا پیروزی انقلاب رهبری نهضت بر عهده شخص امام راحل بوده و مراجع عظام تقلید و مردم متدین در صف مقدم مبارزه برای پیروزی انقلاب بوده‌اند، اظهار داشت: ایام و مناسبت‌های دینی و مذهبی همواره مبنای اوج‌گیری و سرعت بخشیدن به حرکت انقلابی مردم بوده و به همین دلیل انقلاب ما بدون تردید یک انقلاب فرهنگی و دینی است.

رییس جمهور یکی از مأموریت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی را حفظ روحیه فرهنگی و دینی انقلاب دانست و تاکید کرد: حفظ انقلابی که بر مبنای فرهنگ بوده نیز از مسیر فرهنگی میسر خواهد بود.

روحانی تصریح کرد: شرط بقا و ادامه انقلاب، تقویت و حفظ فرهنگ است و این انقلاب وقتی ادامه خواهد یافت که همان روحیه فرهنگی و صلابت گذشته حفظ و تقویت شود.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: باید نگران سایش‌های حرکت بزرگ فرهنگی انقلاب در جامعه باشیم و برای آن تدبیر کنیم و در صورتی که مراقبت نشوند، با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

پربیننده ترین دختران مکانیک در تهران +عکس خبر خوب برای فرهنگیان تحصیل کرده خبر خوب آموزش و پرورش برای دانش آموزان روستایی پرونده استخدام معلمان حق التدریس بسته می‌شود؟ قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تمدید شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت

دریافت 52 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6077009

دیگر خبرها

  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • واکنش برخی سازمان‌های دینی درباره عملیات وعده صادق
  • ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت