Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:05:15 GMT

ضرورت عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۸۱۱

ضرورت عزم همگانی برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرک سبلان تبریز در دیدار اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان دولت با وی که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد گفت: خوشبختانه اهتمام بسیار خوبی در بین مدیران استان برای رفع مشکلات مربوط به تعاونی‌های مسکن وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توجه ویژه مدیران استان به رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت گفت: رفع مشکلات این حوزه یکی از اصلی ترین اولویت‌های ماست و امیدواریم در آینده نزدیک، اخبار خوشی برای اعضا تعاونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از حقوق کارکنان دولت و تمامی اعضا تعاونی‌های مسکن دستگاه‌های دولتی را یکی از اساسی‌ترین وظایف خود می‌دانیم و در این مسیر نیز از هیچ تلاش قانونی و عادلانه برای رفع مشکلات و پایان انتظارات چندین ساله دریغ نمی‌ورزیم.

وی همچنین خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های ذیربط برای حل مشکلاتی همچون مالکیت و کاربری اراضی مربوط به تعاونی مسکن کارکنان دولت بویژه شهرک سبلان تبریز شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی اقدامات و تصمیمات اشتباه و غیرتخصصی مدیران گذشته عنوان کرد: تعهد مدیران سابق، تعهد ما نیز هست و تا زمانی که مخالف قانون نباشد برای اجرای آن تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت و همچنین مدیران راه و شهرسازی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5131753

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی مسکن استانداری آذربایجان شرقی ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان شیراز شهرکرد کرمانشاه شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد بارش برف مسکن کارکنان دولت تعاونی های مسکن رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، خوزستان با ۳۹ هزار خانوار عشایری بزرگترین استان عشایری کشور در فصل قشلاق از بُعد جمعیت است؛ قریب به هفت ماه از سال، عشایر استان‌های ییلاقی اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، کرمانشاه و ایلام در خوزستان اسکان دارند.

 قریب به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار رأس دام عشایر در استان خوزستان وجود دارد که در فصل قشلاق خدماتی به آنها ارائه می‌شود؛ همچنین در فصل قشلاق عشایر خوزستان حدود ۱۵ درصد جمعیت عشایری کل کشور است.

خدماتی از قبیل تأمین آب، بازگشایی مسیرها، تأمین علوفه دام به ویژه در زمان قشلاق، تأمین آرد در کل سال، تأمین سوخت به عشایر ارائه می‌شود.

یکی از مشکلات عمده عشایر نبود جاده‌های مناسبت است، البته در برخی مناطق اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته، اما کافی نیست. از آنجایی که در فصل پاییز و زمستان عشایر در خوزستان مستقر می‌شوند که در آن زمان بارش برف و باران موجب انسداد و ریزش در برخی مسیر‌ها می‌شود مشکلاتی را به همراه دارد که حتی عبور عشایر از جاده‌های صعب‌العبور برای تأمین نیاز‌های روزانه شأن سخت است.

تأمین آب نیز یکی دیگر از مشکلات عشایر است و مسئله آبرسانی با تانکر سیار بسیار لازم است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال