Web Analytics Made Easy - Statcounter

لینک دانلود و تماشای قسمت چهارم ملکه گدایان به همراه قسمت اول سریال کمدی خوب بد جلف و سریال سیاوش و همچنین فصل دوم هیولا در این نوشتار در دسترس کاربران گرامی قرار گرفته است.

اپیزود پیشین ملکه گدایان با فلش بکی به ده ها سال پیش، آغاز می شود. زمانی که خورشید خانم و خسروخان در زمانی که یک زن و شوهر جوان بودند و در پی برخورد با مشکلاتی (که دقیقا مشخص نیست چیست ولی می توان حدس زد که به حادثه ای است که در زمان کودکی فرزندشان البرز رخ داده است بر می گردد) به نزد روانشناس رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جا مشخص می شود که واقعا خورشید خانم، مادر البرز است (نظر شما چیست؟) چرا که اظهارات خطرناکی را برای دکتر بازگو می کند. وی می گوید که تحمل دیدن خنده هیچ کودکی را ندارد و توانایی کشتن آن ها را دارد!! پس از این است که دکتر در پی این گفته های خطرناک و پریشان به همسرش می گوید که به هیچ وجه وی را تنها نگذارید و همواره مراقب او باشید. فلش بک تمام می شود و به ادامه داستان باز می گردیم.

البرز پس از تزریق سرنگ اول به افرا، وی را تهدید می کند که اگر اصل ماجرا و اتفاقات اخیر را به وی نگوید، پس از چند دقیق فلج خواهد شد ولی اگر با او راه بیاید، آمپول دیگری را به وی تزریق خواهد کرد که باعث جلوگیری از فلج شدنش می شود. بحث و مشاجره بالا می گیرد، در همین هنگام است که اطرافیان به البرز فشار می آورند تا زودتر سرنگ را به افرا تزریق کند ولی البرز زیر بار نمی رود تا این که افرا دست به اعتراف می زند و حقایقی را فاش می کند.

وی اظهار می کند که پشت همه این داستان ها فردی است به نام ملکه (ملکه گدایان) ، او همه کاره این قصه و سناریو نویس داستان ملکه گدایان است که به همه دستور می دهد و به او نیز دستور داده است که البرز را حفظ کند. در بین اعترافات افرا، سارا به قصد ترک گالری، دلارهایش را از داریوش پس می گیرد، ولی سپس داریوش در بین راه جلو ماشین سارا را می گیرد تا با صحبت کردن با او، هم این که وی را متوجه حطرات راهی که گام در آن گذاشته است، کند و هم این که بتواند وی را از مسیرش منصرف کند ولی سارا که مادیات جلوش چشمانش را گرفته و تنها مساله مهم برایش پول است به هیچ وجه زیر بار نمی رود و در پایان نیز می گوید که کسانی که این پول ها را به او داده اند، تهدیدش کرده اند و وی چاره دیگری ندارد.

در این بهبوهه است که به وسیله دوربین هایی که در مزون بوده است، افراد ملکه از این درگیری ها و جریانات باخبر می شوند و بنابراین یکی از این افراد که پسر جوانی به نام سهیل می باشد سر می رسد و به قایله خاتمه می دهد. وی که در ابتدا در پی دفاع از افرا، قصد درگیری با البرز را داشت به دلیل خواسته خود افرا از نیت خود منصرف می شود و در ادامه می گوید به دستور ملکه باید البرز امشب به مفت آباد (جایی که پناهگاه و محل تحمع کودکان کار است) بیاید.

البرز برای رسیدن به پاسخ هایش و در پی یافتن هویتش با وجود تمام خطرها به مفت آباد می رود. در آن جا اتفاقات بسیاری می افتد. یکی دیگر از افراد ملکه برای زهرچشم گرفتن از افرا (به دلیل لودادن ملکه به البرز) با او درگیری سختی را ترتیب می دهد و جراحات بسیاری به او وارد می کنند ولی در نهایت با دخالت البرز، این تنبیه و ضرب و جرح ها به پایان می رسد.

افرا که به شدت زخمی شده است و خون زیادی از وی رفته است کمی نرم شده و به دلیل این که البرز در آلمان یک شیمیدان بوده است و آشنایی مختصری با علم پزشکی نیز دارد به پانسمان زخم های او می پرداز و در این بین صمیمیتی بین آن ها شکل می گیرد. به نظر می رسد که همین صمیمیت بعده ها نیز به کمک  البرز خواهد آمد و جان وی را نجات خواهد داد.

به دلیل اتفاقات رخ داده در آن شب و لو دادن ملکه از سمت افرا، افراد ملکه، کوکب که شخصی سنگدل و مورد تنفر کودکان است را به ریاست محل و پاتوق خود انتخاب می کند. سمتی که تا پیش از آن بر عهده افرا بود. افرا که بابت این موضوع بسیار ناراحت است در روز بعد به دیدار با پارسا می رود و پارسا (با بازی فرزاد فرزین) یک سرنگ به افرا می دهد و از او می خواهد که آن را به البرز تزریق کند تا وی معتاد شود.

در سکانس بعدی، سارا که به خانه خورشید خانم رفته است و با او مشاجره دارد و وی را تهدید می کند، با برخورد تند خورشید مواجه می شود و در نهایت از منزلش بیرون رانده می شود ولی در همین هنگام است که البرز از راه می رسد و متوجه همدست بودن این دو در اتفاقات اخیر می شود. در نهایت با کلنجار رفتن با سارا، وی را راضی به یک قرار ملاقات می کند.

یک ساعت بعد البرز و سارا همدیگر را در یک کافه ملاقات می کنند. سارا اظهار می کند که هنوز البرز را دوست دارد و ملکه گدایان که در واقع خود خورشید خانم بوده است وی را مجبور به این کارها کرده است و به این ترتیب خانم ملکه  لو می رود. البرز ولی سردرگم و آشفته از اتفاقات عجیب چند وقت گذشته مردد می ماند که آیا حرف های سارا را باور کند یا نه؟

نتیجه گیری: با توجه به فلش بک آغازین قسمت سوم؛ می توان این گونه نتیجه گرفت که خورشید خانم به دلیل اختلالات روانی در دوران جوانی (اظهارات وی درباره کشتن و آزار رساندن به کودکان) این فرضیه را به ذهن مبادرت می کند که وی پشت تمام این ماجرا ها و داستان ها بوده است. و در واقع این بساط را راه انداخته شده در مفت آباد و گردآوری کودکان کار و کار کشیدن از آن ها، با انگیزه های قبلی وی انجام شده است و در این بین برای به چنگ آوردن ثروت های هنگفت خسروخان، این افراد را وارد بازی خود کرده و در این برهه نیز بدین شکل از آن ها کار می کشد! آیا حقیقت داستان همین مساله ساده و عیان است؟ یا نویسنده صرفا برای پرت کردن حواس و چشمان ما از اصل ماجرا، دست به این صحنه سازی ها زده است.

 

 

حال باید دید که در قسمت چهارم ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر بعدی، لینک دانلود قسمت 4 ملکه گدایان به همراه سایر قسمت های آن با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شده است. شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب و تماشایی می کنیم.

 

لینک: دانلود سریال ملکه گدایان

شبکه نمایش خانگی پس از مدت ها شاهد یک سریال کمدی خواهد بود. سرانجام قسمت اول خوب بد جلف رادیواکتیو در این هفته پخش می شود.

سریال خوب بد جلف که با حضور آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی ساخته شده است در خلاصه داستان آن آمده است که: پژمان و سام به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رییس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده اند و قرار است از مرز شمال غربی کشور به چچن بروند و از طرفی جاسوسان ارتش سری در جستجوی ردی از آن ها هستند …

دریافت لینک: دانلود سریال خوب بد جلف

 

 

و اما جدیدترین سریالی که وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد، سیاوش نام خواهد داشت. سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده که محصول سرورسانه پارسیان نیز می باشد در واقع سی و پنجمین سریال نمایش خانگی می باشد.

در سیاوش که به نوعی می شود آن را اسپین آف سریال ممنوعه دانست، بازیگران سرشناسی همچو امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت اول سیاوش در این هفته از سایت کول دانلود منتشر می شود که از لینکی که در ادامه آمده است قابل دانلود می باشد!

دریافت لینک: دانلود سریال سیاوش

سریال دیگری که در طی هفته های آینده برای شبکه نمایش خانگی در نظر گرفته شده است، سریال هیولا 2 می باشد. فصل دوم هیولا به زودی در سایت کول دانلود منتشر خواهد شد که از طریق لینک زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در فصل دوم سریال هیولا بازیگران جدید چون الناز شاکردوست , اندیشه فولادوند , بهنام تشکر , گلاره عباسی , مهران مدیری , ویشکا آسایش , محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، سیما تیرانداز حضور دارند.

بر اساس شنیده ها در قصه جدید خانواده هوشنگ شرافت کاملا حذف شده است و بر همین اساس شبنم مقدمی و گوهر خیراندیش در کنار فرهاد اصلانی در این فصل غایب خواهند بود. محوریت داستان فصل دوم یک کاراکتر زن است که توسط اندیشه فولادوند بازی می‌شود و این بازیگر نقش اصلی سریال مهران مدیری خواهد بود.

 

دریافت لینک: دانلود فصل دوم هیولا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دانلود سریال ملکه گدایان قسمت چهارم ملکه گدایان دانلود با ترافیک نیم بها رپرتاژ آگهی خورشید خانم ملکه گدایان نمایش خانگی خوب بد جلف فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل این کلان‌شهر گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نورالله صلواتی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: سابقه نیم قرن فعالیت در بخش‌های مختلف همچون ذوب آهن، سازمان آب، راه و ترابری، شهرداری و شورای اسلامی شهر را دارم.

وی با اشاره به روند اجرای رینگ سوم ترافیکی در زمان مسئولیت خود در شهرداری افزود: رینگ سوم ۴۷ کیلومتر است که با سرعت و کیفیت بسیار انجام شد، اگر رینگ سوم اجرایی نشده بود، هم‌اکنون در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مشکلات بسیاری داشتیم.

پیشکسوت مدیریت شهری اصفهان تصریح کرد: اجرای رینگ سوم خوب پیش‌بینی شد، هر چند آن زمان تنگ‌نظری‌هایی وجود داشت و گفته می‌شد برای اجرای آن کمی دست نگه دارید، اما با جدیت ادامه یافت و یکی از پروژه‌های ماندگار و جاودانه برای شهر اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه مدتی نیز پیش از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان، مشاور شهردار در پروژه رینگ چهارم بودم، افزود: آن زمان مسیر را حفظ کردیم تا ساخت‌وساز انجام نشود و مسیریابی با دقت انجام شد؛ به‌طور قطع اگر آن زمان ظرفیت، حمایت و بودجه کافی وجود داشت، ساخت رینگ چهارم در مدت چهار سال به پایان می‌رسید.

صلواتی ادامه داد: به دلیل آنکه شهر پروژه کار نشده و آماده به‌کار زیادی داشت، احداث رینگ چهارم به تعویق افتاد و ما نتوانستیم در زمان مسئولیت خود این پروژه را به پایان برسانیم، اما موفق شدیم این مسیر را برای آیندگان نگهداری کنیم تا آن‌ها پروژه را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به نیازهای اصلی شهر تصریح کرد: علاوه بر اینکه در حوزه ساخت‌وساز نباید کم گذاشته شود، باید برنامه آینده را پیش‌بینی کنیم.

صلواتی با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل شهر اصفهان گفت: اگر این ترافیک سرسام‌آور آینده‌نگری و ساماندهی نشود و برای آن برنامه ترافیکی نداشته باشیم، در آینده مشکلات بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: سال ۱۳۸۲ که به شهرداری آمدم، جاده صفه ساخته شد و یک خیابان معمولی بود، در آن زمان پیش‌بینی کردم که با وجود کوه صفه که تفریحگاه محسوب می‌شود، معضلاتی را در آینده خواهیم داشت، بر این اساس کار را متوقف کردیم و پل را طراحی کردیم تا تردد تسهیل شود.

کد خبر 739530

دیگر خبرها

  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!