Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:24:28 GMT

توسعه ۲۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۹۱۴

توسعه ۲۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در جلسه شورای اداری بناب از آغاز سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی برای احداث پروژه‌های فولاد و فاز جدید نیروگاه بناب خبر داد و گفت: مسئولین شهرستان باید حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افزایش ۲۰۰ هکتاری برای توسعه شهرک صنعتی بناب، از واگذاری اجرای پروژه کنارگذر شرقی بناب به پیمانکار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: این پروژه بزودی کلنگ زنی خواهد شد که با اجرای این طرح یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بناب تحقق خواهد یافت و این پروژه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز و برای تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

کد خبر 5131766

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب شهرک صنعتی ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است