Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ بانوان والیبالیست شهرداری قزوین در آخرین تلاش خود برای رفتن روی سکّو، برای سومین بار پیاپی در طول رقابت‌های این لیگ، نتیجه را سه بر صفر به تیم سایپا واگذار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هفته پایانی مرحله نهایی لیگ‌برتر والیبال بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر 99، امروز شاگردان اکرم قهرمانی در تیم شورا و شهرداری قزوین در آخرین تلاش خود برای رفتن روی سکّو به مصاف تیم مدعی سایپا رفتند.

سایپا امتیاز این رقابت را با کسب نتیجه 3 بر 0 نصیب خود کرد و ست اول را با امتیاز 25 بر 7، ست دوم را با امتیاز 25 بر 12 و ست پایانی را 25 بر 17 قدرتمندانه به نفع خود رقم زد.

این رقابت توسط زینب حقّی به‌عنوان داور اول، هدیه صابری به‌عنوان داور دوم، اکرم ابوالقاسم ناظر داوری و اکرم ابن‌یمین ناظر فنی قضاوت شد.

شهرداری‌قزوین در آخرین رقابت خود پنجشنبه 9 بهمن به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

لیگ برتر والیبال بانوان| سایپا برنده مسابقه نزدیک با ذوب‌آهنلیگ برتر والیبال بانوان| ادامه ناکامی شهرداری قزوین؛ پیکان دوباره ترمز شهرداری قزوین را کشیدلیگ برتر والیبال بانوان| سایپا ترمز پیکان را کشید


انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین لیگ برتر والیبال والیبال بانوان ایران شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین لیگ برتر والیبال والیبال بانوان ایران لیگ برتر والیبال بانوان شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله

برترین نماینده اسنوکر ایران پس از پیروزی مقابل حریف چینی خود، به ۱۶ نفر برتر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

ژون در سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور شد و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی/ نفر سیزدهم جهان هم حریف واحدی نشد توپ سیاه قهرمان لیگ برتر اسنوکر شد

دیگر خبرها

  • شکست‌های راهبردی آمریکا در برابر ایران
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!