Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا رسما از پیراهن جدید و زیبای خود که قرار است در ال کلاسیکو پیش رو برای اولین بار بر تن کند، توسط کارلس پویول رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا از پیراهن مخصوص این تیم در ال کلاسیکوی پیش رو رونمایی کرد.

بارسلونا از پیراهن جدید و مخصوصی که قرار است در دیدار ال کلاسیکو آینده برابر مادرید بپوشند، رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا از کاپیتان سابق و اسطوره این باشگاه، کارلس پویول، در رونمایی از این پیراهن مخصوص که با تاکید بر رنگ آبی و اناری سنتی این تیم طراحی شده، کمک گرفته است. رنگ قرمز اناری در شانه ها در ادامه تبدیل به نارنجی و سپس راه راه هایی از زرد روشن می شود.

باشگاه بارسلونا در اکانت توییتر خود ضمن انتشار عکسی از پویول با پیراهن جدید نوشت:

ببینید کی برگشته!

همچنین با انتشار فیلمی از کارلس پویول با بازوبند بارسا و پیراهن جدید، توییت کرد:

یک بار کاپیتان، همیشه کاپیتان!

بارسلونا در کنار سه پیراهن اصلی خود برای این فصل که عبارت بودند از تکرار طرح کلاسیک سال ۲۰۱۱، پیراهن سیاه و طلایی زیبای این تیم در بازی های بیرون از خانه و پیراهن صورتی که پیراهن سوم این باشگاه بود، از فصل قبل پیراهنی موسوم به پیراهن پرچم (لا سنییرا) را نیز طراحی کرده که به عنوان جایگزینی برای دو پیراهن دیگر به کار می رود. در نتیجه پیراهن مخصوص ال کلاسیکو، پنجمین پیراهن بارسلونا در این فصل خواهد بود.

بارسلونا روز ۲۲ فروردین به دیدار رئال مادرید می رود و امیدوار است بتواند با پیروزی، شکست تحقیرآمیز برابر رقیب دیرینه در نوکمپ را جبران کند. در شکست ۳-۱ بارسل برابر رئال مادرید، سرخیو راموس، لوکا مودریچ و والورده برای لوس‌بلانکوس گلزنی کردند.

در حال حاضر بارسا در سه دیدار آخر خود برابر رئال مادرید پیروز نشده و دو شکست و یک تساوی به دست آورده است.

پیراههن جدید بارسلونا در فضای مجازی اظهار نظرهای متفاوتی را برانگیخته و با این وجود هواداران امیدوارند که پیراهن جدید برای تیم محبوب شان شانس به همراه بیاورد. چیزی که بارسا بی گمان نیاز خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ال کلاسیکو بارسلونا کارلس پویول ال کلاسیکو بارسلونا بارسلونا و رئال مادرید کارلس پویول لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو پیراهن جدید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد