Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت ها به سایر مساجد و محلات سیستان وبلوچستان از ماموریت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) است.

به گزارش ایسنا مصطفی محامی در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) سیستان‌وبلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد حاشیه شهر زاهدان تشکیل شده است، با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی حاشیه‌نشینی را یکی از چالش‌های کشور می‌دانند، اظهار کرد: از این جهت کار در محلات و حاشیه شهرها مهم است و شرایط موجود زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت‌های حاشیه شهر، افزود: این اقدام علاوه بر این که گردوغبار محرومیت را از چهره شهر می‌زداید، باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده‌اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشتند و وارد عرصه شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برنامه‌های طراحی شده در بنیاد خاتم الاوصیاء را ستود و ضمن تاکید بر دقت در نحوه انجام امور و تلاش برای اجرای مناسب برنامه‌ها، ابراز داشت: طی اجرای برنامه‌ها، بازخوردها گرفته و ایرادها برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با تاکید بر فراگیری و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج)، خواستار گسترش کار به سایر مساجد و محلات شد و بیان داشت: شناسایی، یارگیری و کادرسازی افراد از عوامل گسترش کار هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم، با انگیزه دینی، توجه، شناخت و بصیرت و به صورت خودجوش پای کار آمدند و این عامل پیروزی انقلاب شد و در ادامه نیز برای استواری انقلاب این پایه‌ها و ارکان باید  تقویت شود.

وی با اشاره به نقش اساسی مردم در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر چه آسیب‌ها کمتر و رشد دانشی، بینشی و اقتصادی مردم بیشتر شود پایه‌های انقلاب محکم‌تر خواهد شد.
در ابتدای این جلسه حسنعلی نوری مسئول بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) سیستان‌وبلوچستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، گفت: هم‌اکنون عمده فعالیت‌ها در شهر زاهدان در سه محله محوری بابائیان، شریعتی‌شمالی و رسالت انجام می‌شود و به دنبال گسترش فعالیت‌ها به سایر نقاط شهر هستیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات معیشتی و اقتصادی از دیگر اهداف پیش روست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان استانی فرهنگی و هنری سیستان وبلوچستان انقلاب اسلامی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان