Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@09:34:42 GMT

جین فوندا برنده جایزه افتخاری گلدن گلوب شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۰۸۴

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ورایتی، جین فوندا بازیگر نامدار آمریکایی که بازی در فیلم‌هایی چون «کلوت»، «سندروم چین»، «همه چیز روبراه است» و سریال «گریس و فرانکی» را در کارنامه دارد، جایزه سسیل بی‌دومیل را در مراسم جوایز گلدن گلوب دریافت خواهد کرد.

جایزه سسیل بی‌دومیل برترین جایزه افتخاری است که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به یک هنرمند اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از فوندا ستارگان بزرگی چون رابرت دنیرو، سوفیا لورن، شون کانری، مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ، این جایزه را به خانه برده‌اند. در دوره گذشته جایزه سسیل بی‌دومیل به تام هنکس اهدا شد.

فوندا از پرافتخارترین بازیگران جایزه گلدن گلوب است. او 15 بار نامزد دریافت این جایزه و 7 بار برنده این جایزه شده است.

دوره تازه جوایز گلدن گلوب یکشنبه 28 فوریه (دوشنبه 11 اسفند به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گلدن گلوپ جین فوندا گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، روز یکشنبه (۱۳ اسفند) برگزار شد و قرار بود وجه پرداخت‌شده توسط متقاضیان خریدی که در حراج برنده نشده‌اند، به کیف پول آنان عودت داده شود و متقاضی بتواند موجودی کیف پول را برداشت کند. اما به گزارش تعدادی از شهروند خبرنگاران ما با وجود گذشت سه هفته از زمان اعلام نتایج نخستین حراج و مشخص شدن برنده ها، کسانی که موفق به خرید سکه نشدند امکان استرداد وجه برایشان مقدور نیست.

متن ارسالی شهروندان:
سلام، من ۱۳ اسفند پول ریختم برای اینکه ارزش پولم نیاد پایین ۵ ربع سکه بگیرم، از مرکز مبادلات ارز و طلا بانک مرکزی خیر سرم نه تنها ربع سکه نگرفتم، الان نزدیک یک ماه هست پولم را پس نمی‌دن هیچ کس هم پاسخگو نیست از بالا تا پایین زنگ میزنم کسی جواب نمیده، تو رو خدا پیگیری کنید، پول گرفتیم مشکل مون حل بشه نه بانک مرکزی پولمون رو نده، خیلی راحت پول مردم پس نمیدن، خواهشا پیگیری کنید این مشکل خیلی هاست چند هزار میلیارد پول مردم دست بانک مرکزی که پس نمیده، ما کاری از دستمون بر نمیاد تو رو خدا شما پیگیری کنید
***
اینجانب در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح برای استرداد وجه کیف پولم اقدام کردم و تا این لحظه که پنجم فروردین ۱۴۰۳ هست پولم واریز نشده. به سداد زنگ زدم میگه مشکل از بانک مرکزیه به بانک مرکزی زنگ زدم میگه مشکل از مرکز مبادله ست. من پولمو از کی باید بگیرم؟ من دچار خسارت شدم. اصلا معلوم نیست پول من الان کجاست و از کجا پیگیری کنم.
***
من از ۱۹ اسفند ماه که استرداد وجه رو زدم هنوز بعد ۱۵ روز ۳۶۰۰۰۰۰۰ پول به حسابم نیامده لطفاً پیگیری کنید.
مودب کاشمر

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
  • بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟
  • بدن ورزیده مسوت اوزیل و فرناندو تورس و درو شدن تمامی جوایز توسط لیونل مسی، سوژه جدید عمر مومنی / فیلم