Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:14:10 GMT

۶۵۰ هزار شغل طی سه سال اخیر در کشور ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۰۹۴

۶۵۰ هزار شغل طی سه سال اخیر در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: در سه سال گذشته ۱۰۰ هزار میلیارد تومان توسط این ستاد برای ایجاد ۶۵۰ هزار شغل در کشور سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه یک هزار و ۲۰۰ شغل در کشور توسط این نهاد و با همکاری مردم ایجاد می‌شود و مردم پشتوانه اصلی اجرای طرح‌های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر خاطرنشان کرد: هم اکنون در ۱۰ هزار روستای کشور طرح‌هایی در بخش‌های آبرسانی و برق رسانی داریم و ۱۲ بیمارستان نیمه‌کاره با هزار و ۴۰۰ تخت در دست ساخت داریم.

وی اعلام کرد: مشارکت در ساخت دو هزار مدرسه و یک هزار و ۶۰۰ مسجد از دیگر اقدامات این ستاد در سال‌های اخیر بوده است.

شش کشور خارجی درخواست خرید ماسک ایرانی داده‌اند

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ میلیون ماسک در انبارهای این نهاد موجود است و در تولید ماسک در کشور خودکفا شده‌ایم.

مخبر گفت: توان تولید کشورمان در حدی است که در حال حاضر شش کشور خارجی درخواست خرید ماسک از ایران را دارند.

وی خاطرنشان کرد: هر دارویی که احتمال تأثیرگذاری بر بیماری کرونا را داشته است ظرف ۲ هفته در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تولید شده است که از جمله این داروها می‌توان به «ایورمکتین» اشاره کرد که ظرفیت تولید دو میلیون عدد در سال را داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دز واکسن کرونا در کشور خواهیم رسید.

مخبر در ادامه سخنان خود به پروژه‌های این ستاد برای خدمت رسانی به مردم کردستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰ هزار شغل در قالب ۱۱ هزار طرح با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کردستان ایجاد شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طرح ساماندهی ۹ هزار کولبر در قالب سه هزار طرح در استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی اجرایی شده است و تا پایان شهریورماه سال آینده برای ۱۵ هزار کولبر دیگر نیز اجرایی می‌شود.

کد خبر 5131777

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال طرح اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد بارش برف ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی