Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:33:41 GMT

وزن کم چانه از بیشترین تخلفات نانوایی های سیاهکل

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۱۲۵

وزن کم چانه از بیشترین تخلفات نانوایی های سیاهکل

ایسنا/گیلان رئیس صمت شهرستان سیاهکل گفت: تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد وزن چانه و گرانفروشی است.

محمددوست در جمع خبرنگاران از اولویت بازرسی و نظارت برنانوایی‌های سطح شهرستان و بهره‌گیری از بازرسان افتخاری خبر داد و گفت: در سال جاری تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد گرانفروشی، وزن چانه نان و کیفیت نان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اول امسال بیش از ۲ هزار بازرسی در زمینه آرد، نان و نانوایی‌ها انجام شد که به بیش از ۱۱۲ برگه گزارش تخلف به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال منجر شده است.

رئیس صمت شهرستان سیاهکل ادامه داد: تخلف‌ها در حوزه نان، آرد و نانوایی بیشتر در مورد وزن چانه، گرانفروشی، کیفیت نان بوده است.

محمددوست در ادامه با بیان اینکه به منظور بررسی عملکرد نانوایی‌ها از حیث کمیت، کیفیت و قیمت، طرح بازرسی ویژه از نانوایی‌های سطح شهرستان با بهره‌گیری از بازرسان افتخاری انجام می‌شود، تصریح کرد: از ۱ تا ۳۰ دیماه سال جاری در مجموع ۱۶۴ شکایت از نانوایی ها به سامانه ۱۲۴ گزارش شده که بیشترین شکایت‌ها مربوط به بخش مرکزی و کمترین مربوط به مناطق دیلمان است.

وی از مردم خواست شکایات خود را در مورد کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و ... را به سامانه ۱۲۴ ارائه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کیفیت نان تخلفات نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی افزود: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت و از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی گفت: در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندورود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است

بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: هر چند طی سال‌های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

کد خبر 6086031

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند