Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفتمین روز از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ روز کم حاشیه برای فوتبال ایران بود اما سخنگوی دستگاه قضا در نشست مطبوعاتی خبر از ارجاع پرونده متخلفان مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به دادسرا داد.
سخنگوی دستگاه قضا: پرونده متخلفان ویلموتس به دادسرا ارجاع شد

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: پرونده به دادسرا ارجاع شده و در حال رسیدگی است و سیر تحقیقاتی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

کرونا درآمد باشگاه‌های معتبر اروپا را بیش از ۲میلیارد یورو کاهش می‌دهد

براساس تازه‌ترین گزارش شرکت حسابرسی دیلویت، باشگاه‌های معتبر فوتبال اروپا به دلیل آثار ناشی از پاندمی کرونا در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ بیش از ۲ میلیارد یورو (۲.۴۳ میلیارد دلار) از درآمدهای خود را از دست خواهند داد. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

زیان ۲۳ میلیارد دلاری ژاپن از برگزاری بدون تماشاگر المپیک

گزارش ها از ژاپن حاکی است برگزاری بازی‌های المپیک پشت درهای بسته باعث ۲۳ میلیارد دلار ضرر و زیان اقتصادی برای این کشور خواهد شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

سلطانی‌فر: با کمبود امکانات ورزشی مواجه نیستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در اکثر نقاط کشورمان خصوصا در شهرها با توجه به کارهایی که در ٤٢ سال گذشته صورت گرفتن با کمبود اماکن ورزشی مواجه نیستیم. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

آزمون: دوست ندارم «رونالدو» رکورد «دایی» را بشکند

لژیونر فوتبال کشورمان، گفت: برای «کریستیانو رونالدو» احترام قائلم اما دوست ندارم او رکورد علی دایی را بشکند. البته در آینده نیز بازیکنانی می‌آیند که این رکورد را بشکنند. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

خزانه خالی پرسپولیس؛ بن‌بست مالی و بدهی‌های چندین میلیاردی

باشگاه پرسپولیس در سخت‌ترین روزهای خود قرار دارد و در حالی باید تا چندی دیگر پول مهاجم اسبق کرواتش را پرداخت کند که راه‌های درآمدی بسته است و پولی هم در خزانه ندارد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

علی‌نژاد: الزامی ندارد اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها، فوتبالی باشند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: الزامی ندارد اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها، فوتبالی باشند. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مورینیو: فکر نمی‌کنم «لمپارد» بخواهد با من صحبت کند

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به اخراج سرمربی تیم چلسی واکنش نشان داد و گفت: فکر نمی‌کنم فرانک لمپارد بخواهد با من صحبت کند. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

رییس جمهوری چین: برای برگزاری المپیک زمستانی پکن آماده ایم

در شرایطی که وضعیت برگزاری المپیک به تاخیر افتاده توکیو همچنان در هاله ای از ابهام بسر می برد. "شی جین پینگ" رییس جمهوری چین در تماسی تلفنی با "توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک از آمادگی کشورش برای برگزاری به موقع بازی های زمستانی پکن خبر داد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

۶ پرسپولیسی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را پس از چندین هفته نظرسنجی معرفی کرد که اسامی ۶ پرسپولیسی در آن دیده می‌شود. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: آرامش پرسپولیس از هر چیز دیگری مهم‌تر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر آرامش تیم و باشگاه پرسپولیس از هر چیز دیگری مهم‌تر است. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کریستیانو رونالدو علی دایی کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کریستیانو رونالدو علی دایی باشگاه پرسپولیس کریستیانو رونالدو علی دایی کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور خبر را اینجا بخوانید باشگاه پرسپولیس متن کامل باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال شعب تعزیرات‌حکومتی استان به ۳۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۶۹ فقره در بخش کالا و خدمات، ۹ هزار و ۱۲۶ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و هزار و ۱۶۹ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵۲ هزار و ۸۲۴ میلیون ریال محکوم شدند.

نجف‌زاده تصریح کرد: از میان تخلفات صورت گرفته درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی صادرنشدن فاکتور، عرضه خارج از شبکه و تقلب به ترتیب بشترین میزان تخلفات بودند.

وی همچنین از صدور مجازات‌های غیرنقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای‌قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهورکردن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف‌زاده، گشت‌های سیار تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی همراه با دستگاه‌های نظارتی پارسال ۳ هزار و ۶۳ نوبت گشت و از ۱۲ هزار و ۴۴۷ واحد بازرسی کردند که از این تعداد بازرسی ۵ هزار و ۵۹۳ فقره پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق‌کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات‌حکومتی استان گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند