Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:54:34 GMT

آپارتمان های 70 تا 80 متری پایتخت چند؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۱۸۱

آپارتمان های 70 تا 80 متری پایتخت چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

در ستارخان محدوده شادمان می توان یک واحد نوساز 76 متری را به قیمت 39میلیون و 470 هزار تومان و با قیمت کل 3 میلیارد تومان خریداری کرد.

همچنین در پونک یک واحد نوساز 78 متری به نرخ 65 میلیون به ازای هر متر مربع و در مجموع به قیمت 5 میلیارد و 70 میلیون تومان و در ونک یک واحد 70 متری به قیمت 70 میلیون بابت هر متر مربع و با قیمت نهایی 4 میلیارد و 900 میلیون تومان قابل خریداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

املاک چند سال ساخت قیمت های متفاوتی دارند برای نمونه برای خرید یک واحد 70 متری در فرجام با عمر 12 ساله و با قیمت 24 میلیون و 285 هزار تومان به ازای هر متر مربع و در نهایت به نرخ یک میلیارد و 700 میلیون تومان باید هزینه کرد.

همچنین یک واحد 79 متری در خیابان های فرعی گیشا با 23 سال سن بنا متری 50 میلیون و 630 هزار تومان و با قیمت کل 4 میلیارد تومان آگهی شده و یا یک واحد 78 متری با قدمت 27 سال در ظفر به قیمت 48 میلیون و 720 هزار تومان به ازای هر متر و با قیمت کل 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت املاک 70 تا 80 متری در محلات مختلف

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ستارخان قیمت خانه قیمت ملک میلیون تومان هزار تومان یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • نمایی از یک آپارتمان در بالاترین طبقه برج ایفل + فیلم
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مشهد ( ۱ اردیبشهت ۱۴۰۳)+جدول