Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:12:53 GMT

دولت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در پاوه هزینه کرد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۲۰۱

دولت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در پاوه هزینه کرد

پرویز ایده پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: برای احداث سد داریان بیش از هزار و ٨۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و باید با شتاب بیشتری از برکات این سد بهره مند شویم.
وی تصریح کرد: در زلزله آبان ۹۶، اگرچه خسارت هایی به زیرساخت ها و ساختمان‌های مسکونی وارد آمد اما با همت استاندار کرمانشاه، ضمن قرار گرفتن شهرستان پاوه در ردیف شهرستان‌های زلزله زده، بیش از ۲۲ میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به مناطق زلزله زده در شهرستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پاوه ادامه داد: از محل اعتبارات زلزله ٨۹۵ واحد مسکونی احداثی در مناطق روستایی و بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تعمیری در این شهرستان، در مجموع با پرداخت بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض بازسازی شده است.
ایده پور اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات شهروندان پاوه ای به مدت ۲ سال امهال و دولت بهره بانکی آنها را پرداخت کرد.
وی اضافه کرد: ساخت و بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی به عنوان یکی از خدمات عمومی راهبردی دولت، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه و تصفیه خانه شماره ۲ و ساخت مراکز بهداشتی درمانی در شهرهای بانه وره، نوسود و روستای شمشیر از دیگر اقداماتی است که توسط دولت در این شهرستان انجام شده است.
فرماندار پاوه گفت: این شهرستان در حوزه ورزش پیشتاز است و ساخت ۲ زمین فوتبال چمن مصنوعی و ۲ سرسرای ورزشی در سطح شهرستان کارنامه خوبی از عملکرد دولت در بخش ورزش را نشان می دهد.
ایده پور با بیان اینکه در بخش گازرسانی کارهای خوب و قابل دفاعی انجام گرفته و ۲ شهر صعب العبور نودشه و باینگان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند، افزود: به زودی شهر نوسود نیز به شهرهای دارای گاز شهری خواهد پیوست و در دهه مبارک فجر نیز گاز روستاهای لاران علیا، لاران سفلی و میرعبدلی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرستان در دولت دکتر روحانی که با تلاش های استاندار استان به تازگی به آن دست یافته ایم اختصاص ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سدهای داریان و هیروی به منظور ایجاد شهرک های گلخانه ای و پرورش ماهی در پایین دست این ۲ سد است که این مهم در راستای ایجاد اشتغال و صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ایده پور گفت: هر چند آنچنان که توسعه موردنظر در سطح شهرستان انجام نگرفته اما رشد این شهرستان و ایجاد زیرساخت ها در سطح قابل دفاعی است.
شهرستان پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.  

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید پاوه کرمانشاه اعتبار زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید پاوه کرمانشاه دولت تدبیر و امید پاوه کرمانشاه اعتبار زلزله اخبار کنکور میلیارد تومان ایده پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسم خانمحمدیان گفت. آبخیزداری وآبخوانداری از راهکار‌های موثر و مفید برای حفاظت از آب و خاک و تقویت آب سفره‌های زیرزمینی است و دولت کار وکرامت نسبت به این موضوع در سراسر کشور و بویژه استان ایلام توجه خاصی داشته است.

وی  اظهار داشت: ایجاد سازه‌های آبخیزداری ازجمله ستگی ملاتی، گابیون بندی، خشکه چینی و همچنین کار‌های بیولوژیکی و بیومکانیکی درعرصه‌ها راهکاری مناسب برای مهار سیلاب‌ها، جلوگیری از خسارات به تاسیسات، اراضی کشاورزی و مناطق شهری و روستایی می‌باشد.

وی اضافه کرد: این اداره کل در  دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان  توانسته است حجمی بالغ بر ۱۲ هزار متر مکعب عملیات آبخیزداری انجام دهد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ایلام افزود: دردولت سیزدهم باستفاده از اعتبارات تهاتر نفت و مولد سازی جهت انجام عملیات آبخیزداری وآبخوانداری مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان  طی قردادی سه جانبه فی مابین استانداری، اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری و قرار گاه امام حسن مجتبی (ع)   از سال ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۵ در دستور کار قرارگرفته  و در سطح استان توسط  این قرارگاه  عملیاتی خواهد شد.

خانمحمدیان گفت: بطور کلی آبخیزداری یعتی مدیریت آب و خاک و حفظ این دو عنصر اساسی که الحمدوالله وبه شکرانه دولت کار و کرامت و حمایت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی استاندار پرتلاش  استان ایلام این مقوله در استان بخوبی انجام شده است که در بارش‌های ۱۴۰۲ وفروردین سالجاری مردم نتیجه انرا بخوبی مشاهده نمودند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۱ ریشتری، دیباجِ سمنان را لرزاند
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی