Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد مخبر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه و رونمایی از پنج هزار طرح اشتغال اجتماع محور در دانشگاه کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان سال ۲ تا ۳ میلیون دوز واکسن در کشور تولید می‌شود که فاز اول تست کرونا برای ۲۱ داوطلب اول رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: روز گذشته مجوز تست روی ۱۴ نفر دیگر دریافت شده است و با اتمام فاز اول تست این واکسن بر روی ۵۶ نفر اول، فاز دوم شروع می‌شود.

مخبر با بیان اینکه فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده با تایید پروتکل‌ها، واکسن در اختیار عموم مردم کشور قرار می‌گیرد، گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که واکسن ایرانی قوی تر، باکیفیت‌تر و با فراوانی بیشتر به زودی تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

او اذعان کرد: رسیدن به تولید انبوه مساله اصلی ما است و واکسن تولیدی را زیر قیمت خارجی آن در اختیار مردم قرار خواهیم داد و کشور در این بخش خودکفا خواهد شد.

مخبر با بیان اینکه تولید دارو به منظور تامین نیاز کشور از مهمترین اهداف شرکت‌های داروسازی این ستاد است، عنوان کرد: نه تنها توانستیم بخش زیادی از نیاز کشورمان را تامین کنیم بلکه به ظرفیت صادرات به برخی کشور‌ها نیز رسیده ایم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش