Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:10:30 GMT

کشف ۲۳۱ راس گوسفند سرقتی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۲۷۶

کشف ۲۳۱ راس گوسفند سرقتی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس آذربایجان شرقی از کشف ۲۳۱ راس گوسفند سرقتی در استان خبر داد.

سردار حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان‌های تبریز و عجب شیر، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و با هماهنگی مقام قضائی، پس از شناسایی محل اختفای سارقان، چهار نفر از آنان را که غیر بومی بودند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سارقان علاوه بر آذربایجان شرقی، در شهرستان ساوه استان مرکزی و شهرستان‌های سرخه و گرمسار استان سمنان نیز سرقت کرده و در دو عملیات غافلگیرانه در شهرستان تبریز دستگیر  و در این راستا دو مالخر نیز دستگیر شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۲۳۱ راس دام در طی ۱۳ فقره اعتراف کردند که ارزش کل آن‌ها شش میلیارد ریال برآورد شده است و همه متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ احمدی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در روستای بنادک السادات دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مهریز قرار گرفت. 


وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی و با همکاری پلیس اشکذر، ۴ سارق را شناسایی و در عملیات پلیسی و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف کردند و روانه دادسرا و با حکم قضائی تحویل زندان شدند. 


احمدی تصریح کرد: پلیس اجازه فعالیت مجرمان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • سرقت ۸ رأس گوسفند با سواری پژو در کاشمر
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند