Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز سه شنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان افزود: این سالن با کف پوش استاندارد،  علاوه بر سکوی تماشاگران ، دارای  بخش اداری برای فعالیت هیات‌های ورزشی بانوان است.

وی یادآورشد: احداث پلاژ بانوان در شهرهای دیلم و امام حسن  از برنامه‌های عمرانی و زیرساختی حوزه بانوان در شهرستان است که در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار دیلم اضافه کرد: باتوجه به مصوبه کمیته‌ برنامه‌ریزی ، طراحی و مطالعه احداث پلاژ بانوان با محوریت شهرداری‌های دیلم و امام حسن انجام شود.

وی گفت: طراحی و مطالعه احداث کانون فرهنگی اجتماعی زنان شهرستان با تامین، آماده‌سازی و زیرسازی زمین و طراحی و مطالعه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار دیلم افزود: احداث بوستان شهری ویژه بانوان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم نیز با جانمایی صورت گرفته مدنظر قرار می‌گیرد.

وی گفت:  مجموعه مدیریت شهری و  شهرداران هر دو شهر و شوراهای اسلامی شهرستان دیلم  به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌های ویژه بانوان همچون پلاژ و بوستان‌ها ،  با مجموعه دولت  همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

بانوان شرکت کننده در این نشست  در خصوص  آسیب‌های اجتماعی و مسایل و مشکلات حوزه‌های خانواده بحث و تبادل نظر کردند.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها امام حسن بوشهر دیلم دریا گناوه بانوان پارک شهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام حسن بوشهر دیلم امام حسن بوشهر دیلم دریا گناوه بانوان پارک شهر دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از استخرهای دو منظوره اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی در ۱۵ استخر دو منظوره در نیمه دوم سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری از منابع موجود برای افزایش تولید انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد در ادامه گفت: در این برنامه رصد و پایش عوامل تولید و ارائه دستورالعمل های فنی به بهره برداران ماهانه صورت پذیرفته و پیش بینی می گردد ۱۰ تن ماهی قزل آلا از این واحدهای آزمایشی توسط بهره برداران برداشت گردد.

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید