Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بوریس جانسون در سخنانی که از طریق شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی پخش شد با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد و گفت: غم اندوهی را که در این آمار نهفته است نمی‌توان اندازه گیری کرد.

وی افزود که خاطره تمام آن‌هایی که بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند به ویژه کادر درمانی، نیروهای مسلح، آموزگاران، پلیس و آن‌هایی که کشور را در وخیم ترین بحران پس از جنگ جهانی دوم سر و پا نگه داشتند، گرامی می‌دارد

نخست وزیر انگلیس همچنین از تلاش دانشمندان در خصوص کشف واکسن کرونا قدردانی کرد و ادامه داد: تاکنون ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون نفر در سراسر کشور واکسینه شده‌اند. وی افزود؛ زمانی که از این بحران خلاص شویم اطمینان حاصل خواهیم کرد که از آنچه رخ داد درس بگیریم و خود را برای سایر بیماری‌های همه‌گیر آماده کنیم.

شیوع گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس که ۳۰ درصد مرگبارتر و ۷۰ درصد نسبت به ویروس اصلی مسری‌تر است غوغایی به پا کرده است. بر اساس آخرین آمار رسمی منتشر شده شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در انگلیس، امروز از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشت. به این ترتیب انگلیس بعد از آمریکا، برزیل، هند و مکزیک در رتبه پنجم در جهان بلحاظ شمار قربانیان کرونا قرار دارد.

جانسون ۱۶ دی‌ماه سطح محدودیت های کرونایی را به قرنطینه سراسری ارتقاء داد. به این ترتیب افراد تنها در شرایط اضطراری، شامل خرید اقلام ضروری، مراجعه به درمانگاه و فرار از اذیت و آزار خانگی قادر به خروج از منزل هستند. همچنین افراد شاغل تنها در حالی که امکان کار از راه دور وجود نداشته باشد می‌توانند خانه را ترک کنند. دولت همچنین محدودیت‌های مسافرتی را از دوشنبه گذشته تشدید کرده است.

هنوز تصویر روشنی از زمان کاهش محدودیت‌های کرونایی وجود ندارد. دولت امیدوار است با سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کرونا، کنترل اوضاع را به دست بگیرد اما تاخیر دو شرکت تولید واکسن  فایزر - بیونتک و آسترازنکا برای تحویل واکسن‌ها، رویای دولت را آشفته کرده است.

ندیم زهاوی معاون وزیر بهداشت انگلیس که بر اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در کشور نظارت دارد، امروز با اشاره به تداوم بحران کرونا هشدار داد که کسی برای مسافرت‌های تابستانی برنامه ریزی نکند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه بوریس جانسون پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه بوریس جانسون ویروس کرونا قرنطینه بوریس جانسون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان

وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که صادرات گاز به پاکستان در دولت سیزدهم آغاز شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت پس از دیدار با همتای پاکستانی خود اظهار داشت: مسئولان پاکستان بسیار امیدوار بودند این خط لوله اجرایی شود و عملیات تزریق گاز آغاز شود.

وی افزود: پاکستانی‌ها در حال تنظیم قرارداد با شرکت‌های مختلف هستند تا ان‌شاالله در همین دولت شاهد تزریق گاز به سمت پاکستان براساس آن قرارداد بین‌المللی که بین ایران و پاکستان منعقد شده بود، باشیم.

وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن