Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: این اداره کل با بی طرفی صددرصد با مجمع هیئت فوتبال برخورد می کند. و له یا علیه هیچ یک از نامزدها اظهار نظر نمی کند. 

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا پیرامون مجمع پیش روی هیئت فوتبال استان مرکزی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در مجمع انتخابی هیات فوتبال کاملا بی طرف خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اساسنامه انتخابات هیات های فوتبال  با سایر هیاتها متفاوت است و  اداره کل بعنوان عضو این مجمع بوده و نایب رییس و یا دبیر مجمع نمیباشد و تنها یک رأی دارد اما وظیفه نظارت بر عملکرد کلیه هیاتهای ورزشی وظیفه ذاتی این دستگاه میباشد.

وی تاکید کرد : همگان باید به قانون تمکین کنند و به آن احترام بگذارند به همین رو تذکرات و نکاتی که دستگاه‌های نظارتی مطرح می کنند حتماً باید مورد توجه برگزارکنندگان و کاندیداها قرار گیرد.

حقدادی ادامه داد : اداره کل ورزش و جوانان نیز خود را مکلف به اجرای قانون در این زمینه می داند‌ و اهالی فوتبال این اطمینان را داشته باشند که ذره ای از وظایف قانونی مان تخطی نخواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجامع وظایفی را به ادارات کل محول کرده که در خصوص اجرای قانونمند این مجمع از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش استان مرکزی هیئت فوتبال استان مرکزی کل ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ باقری گفت: امروز دومین جلسه ستاد عفاف و حجاب استان برگزار و موضوعات مختلف حول این موضوع مطرح شد. 
او افزود: در این نشست گزارش تحقق مصوبات دستگاه‌ها در طول سال گذشته، گزارش اجرای طرح نور که از روز شنبه در استان و کشور اجرا شده در این جلسه مطرح شد. 
دبیر طرح عفاف و حجاب در استان مرکزی ادامه داد: مقرر شد همه دستگاه‌ها فرماندهی انتظامی استان را در اجرای موفق این طرح همراهی و همیاری کنند. 
باقری با تأکید بر اهتمام بیشتر دستگاه‌ها بر تحقق مصوبات ستاد تأکید کرد: شهرداری اراک و اطاق اصناف در فضاسازی داخل مجتمع‌های تجاری، خیابان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها توجه بیشتری داشته باشند. 
او تصریح کرد: مقرر شد دستگاه‌هایی که در تحقق مصوبات ستاد عفاف و حجاب موفقیت چندانی نداشتند تذکر جدی دریافت کنند تا بتوان در سال جاری با همراهی همه دستگاه‌ها موفقیت بیشتری در زمینه حل این مسئله داشت. 
دبیر طرح عفاف و حجاب در استان مرکزی افزود: اگر بعد از کار‌های تبیینی و ترویجی و تذکرات، همراهی صورت نگیرد به عنوان آخرین اقدام، پلمپ بعضی مراکز نیز صورت خواهد گرفت. 
استاندار مرکزی در این جلسه گفت: سال ۱۴۰۱ در این زمینه با تنش مواجه شدیم که این فضا به سمت و سوی خوبی نرفت و دشمن هم در این زمینه به دنبال سوء استفاده بود.
مخلص الائمه به تقویت استحکام خانواده در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال شبه افکنی در فکر و ذهن زنان در جامعه است تا این استحکام در جامعه را از بین ببرد.
او با اشاره به طولانی بودن اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در جامعه گفت: هنوز هم این موضوع یه یک تصمیم نهایی منجر نشده است.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد