Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در اولین جشنواره جوانه‌های راه که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی (و وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید، دانش آموزان استان فارس توانستند با درخشش قابل توجه بیشترین تعداد جوایز را به خود اختصاص دهند.

جشنواره جوانه‌های راه که برای اولین بار با هدف آشنایی دانش آموزان با سوانح ترافیکی و راهکار‌های پیشگیری از آن و همچنین استفاده از ظرفیت دانش آموزان در تولید محتوای تصویری جهت آگاه کردن افراد جامعه در رشته‌های مختلف هنری همچون: نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر، در دوره‌های ابتدایی (اول و دوم)، متوسطه (اول و دوم) طی ایینی ویژه در قالب ویدئو کنفرانس برگزار گردیده بود، امروزسه شنبه هفتم بهمن جاری به پایان رسید و از برگزیدگان این جشنواره در یکصد و سیزدهمین نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش از تعداد ۶۱ برگزیده این جشنواره، ۱۹ نفر از دانش آموزان استان فارس حائز رتبه برتر شدند (نزدیک به یک سوم) که از این حیث رکوردی تازه محسوب می‌گردد.
گفتنی است در جشنواره جوانه‌های راه، دانش آموز رُز گلستان بعنوان نفر اول رشته نقاشی دوره ابتدایی، دانش آموز نگین اردوایی نفر سوم مشترک رشته نقاشی دوره ابتدایی و دانش آموز فاطمه کرونی نفر سوم مشترک رشته نقاشی دوره متوسطه معرفی شدند و مابقی نیز حائز تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درخشش دانش آموزان فارس فرهنگ ایمنی و ترافیک دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه