Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:21:01 GMT

وضعیت شنای خوزستان نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۲۹۹۸

وضعیت شنای خوزستان نگران‌کننده است

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت با اشاره به وضعیت نگران‌کننده شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، گفت: رییس آینده هیات شنای خوزستان نیاز نیست مشخصه خاصی داشته باشد و تنها باید کار، کار و کار را در دستور برنامه‌های خود قرار دهد.

قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت شنای خوزستان، اظهارکرد: ۳۰ سال ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان را برعهده داشتم اما فکر می کنم از اوایل دهه ۸۰ با مدیریت هایی که در راس هیات صورت گرفت، رکود شنای خوزستان آغاز شد و در سال های اخیر شاهد روزهای نه چندان خوبی برای این رشته بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که مشکل شنای خوزستان باید توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حل شود اما مدیرکل ورزش و جوانان توجه لازم را نداشته است و باید تمرکزش روی مدال آوری روی رشته پرمدال شنا، شیرجه و واترپلو باشد. مدیرکل باید از هیات شنا طی این سال ها مدال می خواست نه این که این رشته برایش مهم نباشد.

وی بیان کرد: در رشته های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک که پرمدال هستند، خوزستان می تواند سهم مدال آوری اش را بسیار کند اما واقعا به شنا توجه نشده و طی این سال ها این رشته متضرر شده است. من وضعیت شنای خوزستان را نگران کننده می بینم و به نظرم وضعیت خوبی ندارد.

این پیشکسوت شنای خوزستان درباره انتظار از رییس آینده هیات استان برای سر و سامان دادن به وضعیت این رشته، گفت: رییس آینده هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان نیاز نیست مشخصه خاصی داشته باشد و تنها باید کار، کار و کار را در دستور برنامه های خود قرار دهد. رییس هیات شنا باید علاقه‌مند و پای کار باشد. رییس هیات باید قدرت داشته باشد و وقت بگذارد. ضمن این که باید دارای یک هیات رییسه قوی هم باشد. من آن زمان بدون پول کار می کردم اما مدیریت اداره کل ورزش و جوانان حامی من بود. مدیرکل ورزش باید با رشته هایی از جمله شنا برای موفقیت و مدال آوری هماهنگ و حامی این رشته باشد.

وی با اشاره به حواشی اخیر پیرامون انتخابات مجمع هیات شنا خوزستان نیز عنوان کرد: به جای این که عده ای حواشی ایجاد کنند، بهتر است اجازه دهند که مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در آرامش برگزار شود. در حال حاضر جامعه شنای خوزستان به آرامش نیاز دارد و همه باید کمک کنند تا در نهایت با انتخاب رییس هیات، بتوان به آینده این رشته ها امیدوار بود. من جامعه شنا، شیرجه و واترپلو استان را به آرامش دعوت می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان شنا شیرجه و واترپلو خوزستان شنای خوزستان رییس هیات هیات شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم بهروان در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. با توجه با هماهنگی‌های بعمل آمده با کنفدراسیون فوتبال آسیا و به احترام آقای بهروان جایگزینی برای ایشان در هیات استیناف معرفی نخواهد شد. 

در ادامه مدیر مجوز باشگاهی گزارشی از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارایه کرد. همچنین وضعیت سایر مدارک باشگاه‌ها نیز بررسی شد.

 در پایان باتوجه به زمان بندی فرایند‌های مجوز باشگاهی، جلسات تصمیم گیری هیات‌های بدوی و استیناف برنامه ریزی شد.

براساس برنامه زمان بندی اعلام شد می‌بایست اسامی باشگاه‌های حایز شرایط دریافت مجوز باشگاهی تا تاریخ ۱۰ خرداد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • تصاویر عجیب از سیل دبی؛ شنای هواپیماها!
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!