Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:11:08 GMT

خون‌ریزی بینی کشنده است؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۱۴۶

خون‌ریزی بینی در اکثر مواقع سطحی است و آسیبی به فرد نمی‌رساند، اما در مواقعی نیز می‌تواند منجر به آسیب‌های شدیدتر شود. خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: خون‌ریزی بینی یا خون دماغ ممکن است خوش‌خیم به نظر برسد، اما می‌تواند کشنده نیز باشد.   اکثر خون‌ریزی‌های بینی درواقع خون‌ریزی سطحی از مویرگ‌های نزدیک به پوست است و با فشار کیسه یخ بند می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خون‌ریزی بینی می‌تواند به دلیل پارگی شریان کاروتید داخلی نیز باشد.   در این صورت خون‌ریزی به حدی سریع است که تهدیدی برای جان فرد به شمار می‌رود. خون‌ریزی خفیف بینی می‌تواند راه تنفسی فرد را مسدود کند و باعث خفگی شود.   سرخرگ کاروتید درونی از مهم‌ترین سرخرگ‌های سر و گردن است که از سرخرگ کاروتید مشترک منشعب می‌شود. به سرخرگ کاروتید درونی، خواب‌رگ درونی و شریان سبات داخلی نیز گفته می‌شود. بیشتر بخوانید: چرا بعد از غذاخوردن احساس خواب‌آلودگی داریم؟ انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: خونریزی بینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خونریزی بینی خون ریزی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند